خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با عنوان این مطلب که بسیج سبب اقتدار ملی در سطح جهان است، اظهار کرد: هر تهدیدی را با فرمول و کلید طلایی بسیج می توانیم پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۹۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، منصور شوقانی در آیین اختتامیه جشنواره پیشگامان رهایی و میثاق باشکوه دانشجویان بسیجی استان سمنان در سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در تالار حکیم جرجانی پردیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و آغاز تهدیدات دشمن خاصه آمریکا و استکبار جهانی، گفت: کمتر از یک ماه یعنی از ۱۳ آبان تا ۵ آذر ماه ۱۳۵۸، حضرت امام یک مجموعه و یک قدرت عظیم ملی را با طراحی بسیج مستضعفین در برابر این تهدیدات ایجاد کرد.

وی با ذکر این نکته که هدف دشمن متمرکز شدن بر ایده، اسرار و اعتقاد ما است، تصریح کرد: در جهاد علمی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی هرجا که مشکلی بود با کلید طلایی بسیج برطرف شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت، گفت: شهید عباس دانشگر یک نمونه بسیجی و جوان مؤمن انقلابی پای کار نظام و انقلاب بود.

شوقانی یکی دیگر از ویژگی های بسیج را حمایت از مستضعفین عالم و همه آزادی خواهان عنوان کرد و افزود: این قشر در سطح جهان به عنوان سرباز زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار