نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج درتنگستان

رژیم صهیونسیتی درخواب قدرتمند است

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی در نشست بصیرتی،تبیینی که به مناسبت هفته بسیج در تنگستان برگزار شد گفت:رژیم صهیونسیتی در واقعیت پوشالی ودرخواب قدرتمند است.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۳۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،علی محمدی معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران در نشست بصیرتی،تبیینی که به مناسبت هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج شهید عالی زنده بودی قباکلکی برگزار شد گفت:جوانان آمریکایی برای درک علت پایداری مسلمانان فلسطینی شروع به یادگیری قرآن کرده‌اند.

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با اشاره به شهادت کودکان مظلوم وزنان بی پناه فلسطینی افزود:این فطرت خون شهید است که وجدانهای خاموش را بیدار می‌کند.
علی محمدی اقتدار یمن در مبارزه مستقیم با رژیم اشغالگر قدس را ستود و تصریح کرد:امروز یمن سرپا شده و در اوج اقتدار ثابت کرد که خدای یمن، خیلی بزرگتر از خدای مستکبرین بوده و هست ونشان می دهدکه قدرت پوشالی اسراییل  فقط درخوابها وجود دارد.
ایشان حمله وبه شهادت رساندن خبرنگاران توسط اسراییل را چنین تشریح کرد که:جنایات رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران عامدانه و از پیش برنامه ریزی شده و بیانگر بی اعتنایی آنها به قوانین بین المللی در دفاع از حقوق خبرنگاران و رسانه ها است.
محمدی درپایان به سوالات بسیجیان حاضر در مراسم پاسخ داد واز بسیجیان فعال پایگاه نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار