به مناسبت هفته بسیج

کارگاه آموزش خود امدادی ودگر امدادی در سپاه تنگستان برگزار شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان در کارگاه آموزشی خود امدادی و دگر امدادی که در سپاه این شهرستان برگزار شد گفت:شرایط بقا وتحمل، اصلی ترین عامل دفاع زیستی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۳۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمد عبداللهی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان در کارگاه آموزشی خود امدادی و دگر امدادی که به مناسبت هفته بسیج درسپاه شهرستان تنگستان برگزارشد گفت:خود امدادی و دیگر امدادی از اهداف ارائه آموزش های هلال احمر است و برای کاهش خسارت جانی و مالی هنگام وقوع حادثه باید این آموزش در جامعه گسترش و ترویج یابد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان در ادامه افزود:دوره آموزشي خودامدادی و دگرامدادی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت درسطوح مختلف عمليات هاي امداد و نجات برگزارمی شود.

احمد عبداللهی تصریح کرد: از آنجایی که مطابق با سند دکترین آمادگی یگانی ستاد کل نیروهای مسلح، فراگیری مهارت‌های خود امدادی و دگر امدادی برای کلیه کارکنان نیرو‌های مسلح الزامی می‌باشد،مجموعه جمعیت هلال احمر برخود وظیفه دانسته وآموزش های لازم هر کارمند درمواجه با اتفاقات را طی چند دوره در طول سال یا خدمت شخص برگزار می نماید.

رییس جمعیت هلال احمر تنگستان درپایان هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح آموزشی کارکنان و کمک رسانی به هموطنان در شرایط خاص طبق اصول امدادی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار