فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروز عملکرد جبهه مقاومت تحت‌تأثیر نگاه جمهوری اسلامی و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۱۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی روز سه‌شنبه در نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه ایلام گفت: بسیج یک تفکر است که هر جایی یا هر کشوری می‌تواند تفکر بسیجی داشته باشد و هرکس از انسان‌ها بی‌گناه دفاع کرد و در کنار مردم باشد تفکر بسیجی دارد، ولی امام خمینی (ره) این تفکر در قالب یک سازمان زنده کرد و شهید سلیمانی هم بزرگ شده این تفکر بود.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: پیشرفت‌های امروز کشور مدیون تفکر بسیج است؛ چون کارساز است و در هر زمینه‌ای که ورود کرده به پیشرفت‌های مهمی دست‌یافته است.

 

وی بیان داشت: برخی مدیران در دوره‌های مختلف تفکر بسیجی ندارند و با جامعه فاصله گرفتند و این دانشگاه است که باید مدیران بااستعداد آینده را تأمین کند.

 

شاکرمی گفت: امروز جبهه مقاومت به خودکفایی رسیده و توان مقابله با دشمن را دارد و باعث ترس و سردرگمی دشمنان شده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: ایلام یک نقطه مهم برای جبهه مقاومت است و باید قدر خود را بدانیم.

 

وی یادآور شد: غزه دیگر غزه قبل از طوفان الاقصی نیست و رژیم صهیونیستی هم همین‌طور؛ اگر طوفان الاقصی نبود قطعاً جنایت صهیونیست‌ها در سایه سکوت رسانه‌ها ادامه پیدا می‌کرد و کسی آن را نمی‌دید.

 

شاکرمی در ادامه گفت: اگر رژیم غاصب با کمک غربی‌ها همه اراضی غزه را در اختیار بگیرد بازهم شکست‌خورده است؛ چون کشوری که بیشترین امکانات دارد و انواع رسوایی را مرتکب شده و بساط آن‌ها را برهم زده و هنوز مبهوت مانده‌اند باید این عملیات را بهتر تبیین کنیم.

 

وی یادآور شد: امروز عملکرد جبهه مقاومت تحت‌تأثیر نگاه جمهوری اسلامی و تفکر بسیجی است.

 

شاکرمی بیان داشت: دشمن برنامه داشت که اغتشاشات را امسال هم ادامه دهد؛ اما با اقدامات صورت‌گرفته اجازه این اقدام داده نشد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: فلسطین سال‌هاست که با جنایت رژیم صهیونیستی روبه‌رو است؛ ولی امروز این جنایت‌ها دیده شده و غزه در بالاترین جایگاه است و رژیم غاصب صهیونیستی در حال محوشدن است.

ارسال نظرات