مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چرداول؛

بسیج منشأ تحول در ایران اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چرداول گفت: بسیج منشأ تحول در ایران اسلامی است و در هر زمینه‌ای ورود کرده موفقیت‌های زیادی به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۸۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام مالک جان‌فزا گفت: بسیج تشکیل شده است از افرادی مخلص و پای‌کار برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج از مرزها برای دفاع از انقلاب اسلامی از هیچ‌چیزی دریغ نمی‌کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چرداول خاطرنشان کرد: بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضور فعال و تأثیرگذار داشته و بحمدالله در هر زمینه‌ای که ورود کرده‌اند کارآمدی خود را داشته و به طور احسن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

وی بیان داشت: بسیجیان به‌صورت خالصانه و بدون توقع در انجام وظایف و پیشبرد اهداف انقلاب همواره نقشی بی‌بدیل داشته‌اند. 

 

جان‌فزا گفت: ویژگی منحصربه‌فرد کارهای را انجام می‌دهند هزینه کم، سرعت بالا و بازدهی زیاد و بدون چشم داشت است که در هیچ نهاد دیگری به طور مستمر و بلندمدت به چشم نمی‌خورد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چرداول یادآور شد: نقش بسیج در همه زمینه‌ها مفید، مؤثر و کارآمد بوده که یکی از آن‌ها نقش بسیج در تحکیم اعتقاد و علاقه ملت ایران و سایر ملت‌ها به انقلاب و امامین انقلاب است. 

 

وی در ادامه گفت: چون خود بسیجیان نمونه‌های بارزی از عشق و علاقه خالصانه به انقلاب و امامین انقلاب هستند؛ لذا هرکسی هم‌اسمشان را می‌شنود و کارهای بزرگ این افراد مخلص را می‌بیند علاقه‌ای خاص به انقلاب و امامین انقلاب در او ایجاد می‌شود. 

 

جان‌فزا بیان داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، انقلاب اسلامی مانند عطری است که با بو و رایحه‌اش همه ملت‌ها را تحت‌تأثیر قرار داده؛ لذا انقلاب به ملت‌ها دستور یا وعده‌ووعید نمی‌دهد؛ بلکه خود ملت‌ها از انقلاب الگو گرفته‌اند که با بهره‌گیری از آن در مقابل زورگویان و مستکبرین ایستادگی می‌کنند و می‌دانند پیروزی با آن‌هاست چون جمهوری اسلامی ایستادگی کرد و پیروز شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چرداول اظهار داشت: ملت‌ها به کارهای بزرگ و فداکاری‌های بی‌نظیر آنان که ناشی از اعتقاد محکم آنان به وعده الهی و استعانت از او و کمک معصومین (ع) و تبعیت از فرامین و اوامر ولی‌فقیه این‌جور می‌درخشند و در مقابل زورگویان، پرقدرت و شجاعانه ایستادگی می‌کنند و همیشه پیروز و سربلندند را نگاه می‌کنند و در تحکیم اعتقاد آنان نقش مؤثری دارد.

 

وی گفت: بسیجیان مخلص و فداکار با نصب العین قراردادن فرمایشات امامین انقلاب هم به این فرمایشات جامعه عمل می‌پوشانند و هم باعث می‌شوند که سایر ملت‌ها به اعتقاد به انقلاب و پیروزی بر جبهه کفر محکم‌تر از همیشه معتقد باشند و این بسیجیان هستند که در عمل نشان می‌دهند که قدرت ایمان و عمل به فرمایشات امامین انقلاب در همه زمینه‌ها و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبرین عالم یک امری شدنی و عملیاتی است و در تحکیم اعتقاد سایر ملت‌ها به این مسئله نقش بسزایی دارد. 

 

جان‌فزا در ادامه گفت: بسیج یکی از نعمت‌های بزرگ زمانه ماست که باید از این نعمت بزرگ پاسداری کرد و قدر آن را دانست.

 

وی تصریح کرد: برای تمام بسیجیان مخلص آرزوی موفقیت و سلامت و سعادت و ان‌شاءالله با شهدا محشور شویم و توفیق ادامه‌دهنده راهشان را داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار