فرمانده ناوتیپ ذوالفقار نیرو دریایی امام حسن:

امید کشور به حضور مخلصانه بسیج در عرصه های مختلف است

فرمانده ناوتیپ ذوالفقار نیرو دریایی  امام حسن در دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه شهرستان دیلم گفت: امید کشور به حضور مخلصانه بسیج در عرصه های مختلف کشور است.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۳۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

امید کشور به حضور مخلصانه بسیج در عرصه های مختلف است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ در این دیدار صمیمی که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت سرهنگ پور حجازی با اشاره به جایگاه بسیج در کشور و تبریک این هفته گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حوادثی که رخ داد  اگر مکتب بسیج  و حضور بسیجیان در صحنه نبود ، دشمنان می توانستند ضربات مهلکی به پیکره ی نظام وارد آورند.

فرمانده ناوتیپ ذوالفقار ۳۱۳ امام حسن، ولایت مداری را یکی از خصیصه های بارز بسیجیان توصیف کرد و افزود: رمز موفقیت بسیج در عرصه های مختلف ولایت مداری آن است و همین ولایت مداری سبب شد که دشمن نتواند در ماهیت بسیج رخنه کند و آن را از کار بیاندازد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ،بسیج سازندگی، حوزه علمی ،جهادی و کمک به محرومین از عرصه های است که بسیجیان با قدرت و ایمان وارد آن شدند و الحمدالله در این زمینه ها موفق نشان دادند و اکنون امید کشور به حضور مخلصانه بسیج در این عرصه ها است.

پور حجازی وحدت ، همدلی و ولایت پذیری از  شاخصه های پیروزی بر مشکلات جامعه خواند و گفت: امروز با وجود دشمنی های بد خواهان نظام با وحدت و همدلی و اطاعت از ولی امر مسلمین  می توان بر همه مشکلات پیروز شد و انقلاب اسلامی را به سلامت به مقصد اصلی خود رساند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار محمد سلیمی فرمانده سپاه شهرستان دیلم ضمن تشکر از حضور فرمانده ناوتیپ ذوالفقار نیرو دریایی و کارکنان آن یگان، با اشاره به خدمات و فعالیت های بسیج در سال جاری ، بسیج را مایه امید و خدمت گذار مردم خواند و افزود: در زمینه خدمات رسانی به مردم و تحکیم نظام اسلامی، بسیجیان در هر زمان و مکان آماده خدمت و جانفشانی هستند و با روحیه ولایت پذیری در همه عرصه ها وارد می شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار