فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: مجموعه بسیج علاوه بر عرصه های خدمت رسانی و کمک های مومنانه به همه مردم در نهادینه سازی و نگاه امیدآفرینی که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند، نقش موثری نیز در جهاد علمی مستمر و همه جانبه کشور داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۷۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با هفته بسیج مرکز رشد و فناوری بسیج علمی و پژوهشی شهرستان فراهان در مرکز دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان با حضور مسئولان شهرستان فراهان افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در آیین افتتاح این مرکز گفت: بسیج همواره کنار مردم و دولت بوده و برای کمک های علمی پیشتاز است و در راستای حل مشکلات و مسائل اساسی و ارائه راهکارهای عملیاتی و رفع نیازهای جامعه از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

وی افزود: مجموعه بسیج علاوه بر عرصه های خدمت رسانی و کمک های مومنانه به همه مردم در نهادینه سازی و نگاه امیدآفرینی، که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند، نقش موثری نیز در جهاد علمی مستمر و همه جانبه کشور داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: هرچه تلاش کنیم مراکز رشد و تحقیقات قوی شوند، موجب می شود به چرخه نوآوری در کشور کمک کنیم.
نجفی خاطرنشان کرد: این مرکز می تواند با هم افزایی که با دانشگاه ها و مجموعه شهرستان دارد ایده ها و ابتکارات موجود در شهرستان را به محصول تبدیل‌کند.

استقرار ده هسته فن‌آور در دانشگاه آزاد فراهان

علیرضا دادیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان نیز در این مراسم گفت: به منظور برون رفت واحد فراهان از وضعیت زیان‌دهی و ایجاد درآمد غیرشهریه‌ای بر اساس استعداد و امکانات موجود واحد، خوشبختانه مرکز رشد این واحد دانشگاهی موفق شد، در اولین دوره فعالیت خود از مردادماه 1401 تا فروردین 1402 ضمن استقرار قطعی 10 هسته فن‌آور و اخذ چک‌های صیادی گام موثری در تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای بردارد.

دادیان افزود: همچنین 5 هسته فن‌آور دیگر که مراحل مصاحبه در شورای مرکز رشد استان را طی کرده و موافقت شورا را کسب نموده‌اند، حداکثر در یک بازه دو ماهه با عقد قرارداد در واحد فراهان مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان ‌کرد: اهتمام واحد فراهان به حمایت و تقویت مرکز رشد واحد از اولویت‌های کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

گفتنی است راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری علمی بسیج در شهرستان فراهان با شکل‌گیری هسته‌های فناور دانش‌ پایه خبر با توافق مشترک سپاه و دانشگاه آزاد واحد فراهان انجام‌شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار