یادواره خانگی شهیدعلی بهرامی با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه کوثر بخش باباحیدر برگزار و از برگزیدگان مسابقات قرآن، دبستان مادر شهید تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۱۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کوثر بخش باباحیدر با برگزاری یادواره خانگی شهید علی بهرامی از مادر شهید تجلیل به عمل آوردند و در ادامه برگزیدگان مسابقات حفظ جزء ۳۰ هدیه های خود را از دست مادرِ شهید علی بهرامی دریافت کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها، در دیدار با خانواده شهید بهرامی در باباحیدر گفت: به رسم تکریم، احترام، عزت و جایگاه بالایی که والدین عزیز شهدا دارند، وظیفه داریم خدمت این اسوه‌های صبر و پایداری برسیم،پدران و مادران معظم شهدا شایسته بهترین تجلیل و تکریم هستند.

وی اظهار کرد: شهید علی بهرامی بهترین الگو تربیتی برای دانش آموزان هستند. امنیت این جامعه با خون شهدا به دست آمده و کسی نمی‌توان به راحتی این امنیت را بر هم بزنند، دانش آموزان بصیرت لازم است برای پاسداری از اسلام ناب و انقلاب اسلامی از امثال این شهید درس بگیرند.

مادر شهید علی بهرامی، در این دیدار با تبریک فرخنده میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و فرارسیدن هفته مبارک بسیج بیان کرد: علی از چنان روحیه قوی و شکست ناپذیری برخوردار بود که هیچگاه یأس در وجودش رخنه نمی کرد و همیشه در مقابله با سختی ها، ایثار و شکیبایی خود را همچنان حفظ می کرد با توکل به خدا ناامیدی ها را  از خود دور می کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار