خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

ریشه بسیج در عمق وجود ملت ایران است

تبریز- امام جمعه آذرشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، بسیج را از بزرگترین نعمت های الهی خواند که ریشه ان در عمق وجود ملت ایران است و دشمن هرچه قدر تلاش کند نمی تواند صدمه ای به آن بزند.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۶۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امین رشتبری در دیدار خود با مسئولان ادارات و اقشار مختلف بسیج، استمرار انقلاب بدون بسیج را غیرممکن دانست و افزود: در مقابل هجمه های دشمنان در طول 44 سال، اگر بسیج و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف جهادی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، سازندگی و دوران جنگ تحمیلی و ... نبود انقلاب شکست می خورد.
وی حذف بسیج از معادلات را خطرناک عنوان و بیان کرد: مهمترین نقطه اتکای ملت بسیج است و امروز نقش امید و امیدآفرینی بسیج در عرصه های مختلف قابل لمس بوده و از اول انقلاب تا کنون، هرجا بسیج و تفکر بسیجی حاکم بود ما موفقیت هایی را کسب کرده ایم.

حجت الاسلام رشتبری با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و اعلام حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه گفت: امروز خون کودکان مظلوم فلسطین و غزه چهره پلید و خبیث جبهه غرب و استکبار جهانی را افشا کرده است این خون ها هدر نخواهد شد و ثمر دارد و آن هم نابودی اسرئیل غاصب است.

ریشه بسیج در عمق وجود ملت ایران است

بسیج حرکت ریشه ای است
فرمانده سپاه آذرشهر نیز در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت 44 سالگرد هفته بسیج، بسیج را محصول فکر و درایت حضرت امام خمینی(ره) عنوان و بیان کرد: بسیج یک حرکت احساسی نیست، یک حرکت ریشه ای است و در متن حرکت نظام قرار دارد و برای آبادانی کشور در تمامی عرصه ها ، تلاش می کند.

خلیل شریفی هفته بسیج را هفته بزرگداشت ارزش ها و پویایی و زنده نگه داشتن تفکر بسیجی خواند و افزود: امسال برنامه های 44 مین سالگرد هفته بسیج با شعار «بسیج، امید ملت ایران» بالغ بر 90 عنوان برنامه، در شهرستان آذرشهر برگزار خواهد شد.

وی گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره های شهدا و آبروی محلات، افتتاح خانه محروم، همایش جهادگران، نمایشگاه اقتدار بسیج، نشست های بصیرتی، ویزیت رایگان، مسابقات فرهنگی، ورزشی، جشنواره سرود بسیج، کارگاه های سبک زندگی اسلامی و حضور حماسی و نمایش اقتدار بسیج در سوم آذر را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظرات