خبرهای داغ:
شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه پرستاری یک فعالیت بسیجی است، گفت: پرستار از جانش مایه می‌گذارد تا جان دیگری را حفظ کند و این یکی از آموزه‌های دینی ما است.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۰۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

پرستاری یک فعالیت بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی در مراسم تکریم پرستاران کادر درمانگاه صنعت نفت شاهرود که در ساختمان مدیریت درمان شمالشرق انجام شد، تقارن هفته بسیج با روز پرستار را معنا دار دانست و اظهارکرد: نامگذاری میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار الهام گرفته از نقش این شخصیت بزرگ در مراحل مختلف زندگی شان است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با تأکید بر اینکه پرستاران به لحاظ نوع کارشان باید بصیرت، صبر و اهتمام بیشتری نسبت به سایر افراد داشته باشند، گفت: اگر ما دشمن را در یک جبهه فرض کنیم پرستار دقیقاً در جبهه مقابل او است و از انسان‌ها محافظت و پرستاری می‌کند.
عبدلی با اشاره به اینکه در اسلام پرستاری به عنوان یک وظیفه و رسالت مطرح است، افزود: وظیفه ما است که قهرمانان عرصه پرستاری را برجسته کنیم و با استفاده از ظرفیت هنر و رسانه نگذاریم دشمن برای ما قهرمان سازی کند و ارزش‌های اصیل ما را تغییر دهد.
او در پایان با بیان اینکه پرستاران افتخار کشور هستند، گفت: پرستاری یک کار مادرانه است و باید قدردان زحمات این قشر فداکار و دلسوز باشیم.
گفتنی است در خاتمه این نشست با شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از پرستاران درمانگاه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار