خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: در هفته بسیج سال جاری بیش از دو هزارگروه جهادی بسیج به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۱۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش بسیج، عین‌الله حاتمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: بسیج در قالب اقشار ۲۲ گانه سازماندهی شده که فرصتی برای استفاده بهتر از ظرفیت‌ها است.

وی ادامه داد: بخشی از بسیجیان خراسان شمالی ماموریت دارند که در جنوب شرق کشور برای دفاع از مرزهای کشور، در قالب گردان‌های امام حسین(ع) خدمت کنند و برخی دیگر در گردان‌های امام علی(ع) برای مقابله با اغتشاشگران فعالیت داشته باشند.

حاتمی گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف با محور امید و خدمت رسانی به مردم در قالب‌های جهادی اعزام می‌شوند که طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته بسیج سال جاری ۲ هزار و ۴۰ گروه جهادی بسیج از روز نخست هفته بسیج به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج ۱۰ هزار نفر از استان را به مناطق جنگی اعزام می‌کند که این اعزام‌ها از هفتم آبان ماه آغاز شده و تا آخر سال، ۲۲ کاروان به این مناطق اعزام می‌شوند.

حاتمی افزود: علاوه براین در طول هفته بسیج ۲۴ گروه پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ۱۳۰ برنامه میزخدمت با حضور دستگاه‌های اجرایی، برنامه شیفت ایثار در پنج صنعت بزرگ استان، خدمت رسانی به عشایر کوچ رو در تامین سوخت، بخشی دیگر از مسیولیت‌های بسیج اقشار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها