خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان خراسان شمالی با عنوان طرح عمران روستا دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۱۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

به گزارش بسیج، محمد رضا قاینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همانند هر ساله برنامه‌های متعددی را در هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان انجام می‌دهد.

قاینی در ادامه افزود: در طرح عمران روستا هر کانون با هدف گذاشتن یک روستا در شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و مهندسین خیر بسیجی علی الخصوص در هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج تصریح کرد: بسیج مهندسین با ۶ عنوان برنامه تعداد ۲۷ فعالیت را برگزار خواهد نمود که اعزام گروه‌های جهادی مهندس در مناطق محروم و کم برخوردار استان، افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم، بر پایی میز خدمت، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بر پایی میز خدمت با همکاری نهادها و سازمان‌های استان، خدمات متعدد مهندسین جهادی در هفته بسیج برخی از برنامه‌های شاخص سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در هفته بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها