خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میانه:

رویکرد برنامه های هفته بسیج خدمات رسانی به مردم است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در نشست خبری هفته بسیج، گفت: رویکرد برنامه‌های هفته بسیج منتهی به خدمات رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۹۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی ضمن قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج با محوریت شعار «سیج، امید ملت ایران» خبر داد. 

   وی برنامه های بسیج را در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات و موانع مردم دانست و افزود: از زمان تشکیل بسیج، اقشار مختلف بسیج در زمان وقوع بحران‌ها، اولین گروه حاضر در صحنه بوده و به کمک مردم شتافته‌اند. 

بیرامی هفته بسیج را فرصتی برای تجلیل و تکریم بسیجیان و اطلاع‌رسانی خدمات بسیج به مردم عنوان کرد و ضمن تاکید بر امید آفرینی در برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج، اظهار داشت: امسال در تمامی پایگاه‌های بسیج و مساجد محلات شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود. 

  وی از حضور سخنرانان کشوری و استانی در زمینه جهاد تبیین در برنامه‌های شهرستان خبر داد و افزود: تجلیل از رزمندگان، کارمندان بسیجی ادارات، برگزاری گشت‌های رضویون، برپایی میز خدمت مسئولین، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدا، جانبازان و فرماندهان پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای اجرا در این هفته است. 

 بیرامی به برنامه‌ریزی برای حضور در پایگاه‌ها و مساجد و احیای فعالیت بسیجیان در مساجد اشاره و تصریح کرد: غنی‌سازی یادواره‌های شهدا با هدف گره‌گشایی از مردم در دستور کار بسیج است. 

وی برگزاری حماسه حضور عموم بسیجیان در ۵ آذرماه را شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و با اشاره به پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در سطح شهر به مناسبت هفته بسیج، در راستای اطلاع رسانی به مردم، از سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و ارائه گزارش عملکرد بسیج در یکسال گذشته خبر داد.

   نشست خبری هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه در دفتر فرمانده سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات