همزمان با سراسر کشور؛

تجمع مردمی حمایت از مردم غزه در میدان معلم میانه برگزار شد

تبریز- سرپرست فرمانداری میانه در تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه، گفت: جهان امروز شاهد لگدمال شدن علنی حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۷۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرید قشلاقی با اشاره به جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: امروز نه تنها شعار حقوق بشر بلکه حقوق بشر و خود بشر در حال لگدمال شدن توسط استکبار جهانی است.

   وی با بیان اینکه تئوری از نیل تا فرات در مدارس اسرائیل، تدریس می شود و این زیاده‌خواهی‌ها به عنوان یک حق، به دانش‌آموزان‌شان القا می‌شود، اظهار تاسف کرد: متاسفانه مجامع بشری در برابر این تضییع حقوق و به خطر افتادن ماهیت و تمامیت ارضی ۷ کشور، سکوت اختیار کرده‌اند.

   قشلاقی با یادآوری دوران دفاع مقدس و بمباران مدارس زینبیه و ثارالله توسط رژیم بعث عراق، ابراز داشت: وقتی مدارس غزه بمباران می‌شود، صحنه خونین بمباران مدارس زینبیه و ثارالله برای مردم میانه تداعی می‌شود و تلخی این صحنه‌ها به خوبی برای مردم میانه ملموس و قابل درک است.

   سرپرست فرمانداری میانه با محکوم کردن کشتار کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه، تصریح کرد: هیچ وجدان آگاه و ملت آزاده‌ای نیست که این قساوت قلب و نسل‌کشی آشکار را دیده و اعلام موضع نکند و یا در برابر این توحش سکوت اختیار کرده یا آن را تایید کند.

تجمع مردمی حمایت از مردم غزه در میدان معلم میانه برگزار شد

   تجمع بزرگ مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با شرکت پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در میدان معلم میانه برگزار شد.

ارسال نظرات