در پیام تبریک دادگستری و بسیج حقوقدانان راور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آمده است؛

مطالعه کتاب همواره عامل پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای علم است

کد خبر: ۹۵۵۳۸۰۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و بسیج حقوقدانان شهید حسن توکلی شهرستان راور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پیام مشترک تبریک صادر کردند

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۴ لغایت ۳۰ آبان‌ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نام‌گذاری شده است و این هفته فرصتی مغتنم برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

بی‌شک اهمیت کتاب تا بدان‌جاست که خداوند متعال کلام وحی و نورانی خود را در دل کتابی ارزشمند و در قالب معجزه‌ای راهگشا به نام قرآن کریم بر نبی‌اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بر عالم نازل کرد و همه را به پیروی از آن دعوت نمود و بشارت داد که یکی از تضمین‌های سعادت جامعه بشری همین کتاب مقدس و آسمانی است.

مطالعه کتاب همواره عامل پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای علم، دانش و آگاهی بوده و هست. آنچه امروز با عنوان کتاب در دسترس اهل مطالعه قرار می گیرد حاصل رنج ،تلاش و پیگیری افراد دانایی است که با پشتکار و علاقه، حاصل دانش و تجربیات خود را در قالب کتاب به ما معرفی و در دسترس قرار داده اند که جای قدردانی دارد.

اینجانبان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کتابداران و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، تلاش تمامی افرادی که به هر نحوی در مسیر روشن ارتقا فرهنگ مطالعه و نشر و ترویج کتابخوانی گام بر می‌دارند، ارج نهاده و فرارسیدن هفته‌ی کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به همه صاحبان قلم، نویسندگان، اندیشمندان، اصحاب رسانه، دست‌اندرکاران و تلاشگران چاپ و نشر کتاب، کتابخوانان و کتابدوستان و مردم فرهیخته استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز‌افزون فعالان این عرصه مهم را در ترویج علم و فرهنگ از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

مسلم کاربخش، رئیس دادگستری

مجتبی استوارزاده، دادستان عمومی و انقلاب

روابط عمومی و امورفرهنگی دادگستری و کانون بسیج حقوقدانان شهید حسن توکلی شهرستان راور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار