مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان:

۱۳ آبان یکی از جلوه‌های ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر غاصبان جهانی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: استکبار جهانی را می‌توان در خوی برخی کشور‌هایی دید که تنها راهشان برای ادامه حیات ارتزاق از مشکلات و جنگ‌های پیش آمده در جهان است.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۹۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی جباری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: وقتی از استکبار سخن به زبان می‌آوریم واژه‌های زیادی در ذهن‌ها تداعی می‌شود، استکبار جهانی را می‌توان در خوی برخی کشور‌هایی دید که تنها راهشان برای ادامه حیات ارتزاق از مشکلات و جنگ‌های پیش آمده در جهان است.

وی افزود: استکبار یعنی آمریکا و یعنی دولت‌هایی که هیچ ابایی از استثمار، کشتن و آواره کردن خیل‌های عظیم مردم ندارند.
او اظهار داشت: روزی در پهنه‌ای از جغرافیای جهانی که آن را خاورمیانه می‌نامند، اتفاقی رخ داد و مردمی به رهبری امام راحل (ره) با قوای ایمان و شعار پیروزی خون بر شمشیر زیر میز این استکبارگران و در راس آن‌ها شیطان اکبر؛ آمریکا زدند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان تاکید کرد: ۱۳ آبان یکی از جلوه‌های ایستادگی ملت بزرگ و خدامحور ایران در برابر غاصبان جهانی است.
او با بیان اینکه ۱۳ آبان، زمانی است که یادآور رویداد‌های گوناگون در تاریخ این کشور است، افزود: روزی که در سال ۱۳۴۳ در پی سخنان حکیمی فرزانه خواستند او را با تبعید از آرمان‌هایش وا دارند، اما نمی‌دانستند که این اتفاق شروعی بر پایان تسلط مستکبران بر گستره ایران اسلامی می‌شود.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سال‌ها گذشت و ملتی که این بار متحدتر بر حول محور ولایت بود، عزم خود را جزم کرد تا غبار استکبار را از چهره کشور بزداید.
او گفت: در سیزدهمین روز آبان سال ۱۳۵۷ با شهادت دانش آموزانی که خود را فدای این مبارزه کرده بودند جریان مقابله با امپریالیسم جهانی قدرت چندانی گرفت وپس از انقلاب اسلامی که انفجاری از نور بود نیز این روز از تاریخ این انقلاب جاودان‌تر شد.
وی گفت: دانشجویان پیرو خط امام با نیت الهی به سمت مرکزی رفتند که آن را لانه جاسوسی می‌نامیدند و با تسخیر آن جلوه‌ای از تقابل با جهان خواران جهانی را به نمایش گذاشتند و عظمت این واقعه را می‌توان در کلام معمار کبیر انقلاب دید که این ماجرا را انقلاب دوم می‌نامند.
جباری در ادامه گفت: این سیر از اتفاقات این روز از تاریخ را در نوع خود کم نظیر کرده است، روزی که نمادی از تقابل حق در برابر باطل شده است و نمایانگران آرمان‌هایی است که روزگاران دراز آن را فریاد میزنیم و می‌گوییم تا "شرک و کفر است مبارزه است و تا مبارزه هست ما هستیم".
او افزود: این آرمان‌هایی که در وجود مردم ریشه دوانده است این روز‌ها در سراسر نقاط جهان قابل مشاهده است و اثرات آن را در سوریه لبنان فلسطین مشاهده می‌کنیم و این استکبار ستیزی ملت بوده که از دیرباز تاکنون در کنار رهنمود های، ولی جامعه همیشه نقشه‌های خصمانه دولت‌های جنایت‌گر، خصوصا آمریکا را نقش بر آب کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار