خبرهای داغ:
صحرایی گفت: استکبارستیزی، جزء مکتب و درس دانش آموزان ایرانی شده است، افزود: دانش آموزان ایران اسلامی، نماد استکبار را آمریکا می‌دانند و امروز مرگ بر آمریکا را ترجمه کردند و این موضوع در ذهن، روح و روان دانش آموزان ایرانی حک شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۳۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رضامراد صحرایی روز شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیین امسال از ابعاد مختلف خاص بود که یک بُعد آن به جنایت‌های دهشتناک رژیم صهیونیستی در غزه مرتبط است که خون ملت ایران و دانش آموزان را به جوشش درآورده است.

استکبارستیزی، جزء مکتب و درس دانش آموزان ایرانی شده است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آنهایی که (آمریکا) به دنبال آزادی ایران بودند باید امروز اسرائیل را آزاد کنند، گفت: نسل طوفانی که از مدرسه‌ها آغاز شده بنیان رژیم صهیونیستی را از بین می‌برد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از بُعد دیگر حضور تاریخی و باشکوه دانش آموزان برای گرامیداشت ۱۳ آبان سال ۵۸ است و این نسل طوفانی که از مدرسه‌ها آغاز شده، بنیان رژیم صهیونیستی را برخواهد کند.

صحرایی با اشاره به اجتماع میلیونی دانش آموزان در این روز در سراسر کشور، تصریح کرد: پیش از این در نامه‌ای به وزرای آموزش و پرورش کشورهای مسلمان گفته بودم که در ایران زنگ حمایت از مردم و دانش آموزان مظلوم غزه را نواختیم و ضروری است که سایر کشورهای مسلمان هم در این خصوص همبستگی و اتحاد خود را اعلام کنند تا این بیداری به یک نهضت جهانی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بیداری بیش از گذشته جهان اسلام سبب برچیده شدن بساط رژیم صهیونیستی خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز پیروزتر و پرشور تر از هر سال، آیین ۱۳ آبان ماه برگزار شد و پیام امروز این بود که آنهایی که قصد آزادی ملت ایران را داشتند، باید اسرائیل را آزاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استکبارستیزی، جزء مکتب و درس دانش آموزان ایرانی شده است، افزود: دانش آموزان ایران اسلامی، نماد استکبار را آمریکا می‌دانند و امروز مرگ بر آمریکا را ترجمه کردند و این موضوع در ذهن، روح و روان دانش آموزان ایرانی حک شده است.

صحرایی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده دادند، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ظاهرا زودتر از زمان وعده داده شده این رژیم به فضل الهی از نفس خواهد افتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار