خبرهای داغ:
سردار شکارچی گفت: ابر قدرت ها از جنگیدن با حماس وحشت دارند و زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهند، اما این جنایات دوامی نخواهد داشت و پیروزی از آن فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۳۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

ابر قدرت ها از جنگیدن با حماس وحشت دارند و زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت:امروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و حامیان آن اسرائیل کودک کش است و و روز دانش آموز امیدواریم روز مبارکی برای همه مسلمانان جهان و نوجوانان، دانش آموزان قهرمان ایران و گروه‌های مقاومت و جبهه مقاومت حماس و مردم فلسطین باشد و روز نکبت باری برای آمریکای جنایتکار و خونریز و ظالم باشد.

وی افزود: آمریکا ۲۴۷ سال از عمر نکبتبارش می گذرد که ۲۲۷ جنگ را بصورت مستقیم و یا بصورت حمایتی، میلیون ها انسان راه روی این کره خاکی به خاک و خون کشیده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: یکی از کشورهایی در طول بیش از ۷۰ سال گذشته مورد ظلم واقع شده است  کشور فلسطین اشغال شده توسط رژیم خبیث صهیونیستی وکشور دیگری که مورد تظلم واقع شده است و مرتب کشتار و خون خونریزی در آن داشته است و ترور داشته است و گروه تروریستی را علیه آن بسیج کرده ایران اسلامی است و کشورهایی که میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده است افغانستان، عراق، یمن و لبنان است.

وی اظهار داشت: امریکایی‌ها از حضور خودشان به صورت علنی در سرزمین‌های اشغالی علیه مردم مظلوم فلسطین بعد از عملیات قهرمانانه و موفق و پیروزمندان و غرورشکن فلسطین آمریکا و رژیم صهیونیستی رسماً رونمایی کردند و رسماً حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت:تقریبا اکثر کشورهای عضو ناتو همکاری می کنند علیه ملت مظلوم فلسطین و دلیلش هم این است که همه کشورهایی که به اصطلاح اسم خودشان را کشورهای قدرتمند گذاشتند و به رهبری آمریکا دارند ظلم می‌کنند وتاب و توان مقابله با گروه‌های مقاومت را ندارند.

وی ادامه داد: یک گروه کوچکی به نام گروه حماس که خط مقدم دفاع از مردم فلسطین است جان فدای مردم غزه هستند و دنبال حق طلبی خودشان هستند دنبال آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده خودشان توسط این رژیم خونریز و کودک کش هستند اسرائیل و آمریکا حریف این گروه کوچک نمی‌شوند و به سراغ زنان و کودکان مظلومی که نه سلاحی در دست دارند و نه امکاناتی در اختیار دارند می روند.

وی افزود:  روحیه مقاومت و پایداری و مقابله با ظلم ستمگری، در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ امریکا، یک دستاورد مهم است رژیم ستمگر صهیونیستی راهی به جز فروپاشی برایش نمانده است.

سردار شکارچی افزود: بیش از ۳ هزار کودک در این چند روز قتل عام شدند و تعدادی دیگر زیر آوار مانده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: بزرگترین موفقیت برای جهان اسلام بعد از عملیات طوفان القصی، اجماع مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان علیه این رژیم ستمگر و خونریز است.

سردار شکارچی اظهار داشت: ما دلمان برای مردم مظلوم فلسطین می‌سوزد و عزادار مردم مظلوم غزه و فلسطین هستیم اما شما شک نکنید و نگران نباشید رژیم ستمگر صهیونیستی به هیچ عنوان راهی به جز فروپاشی برایش باقی نمانده است ودر واقع حضور آمریکایی‌ها با بمب‌های کشتار اجتماعی در سرزمین‌های غزه برای بازیابی روحیه ارتش ورشکسته و نیمه جان رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: وعده خدا، وعده حق است و عملی خواهد شد بیش از ۷۰ سال نظام استکبار برای اینکه اسرائیل را به وجود بیاورد و توسعه دهد سرمایه گذاری کرد کرده است تا سرزمین‌های اسلامی را اشغال کند و همه مسلمانان جهان را در بند و بردگی خودش در بیاورد اما با یک عملیات طوفان الاقصی همه چیز از بین رفت.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امروز این پرچم اسلام است که به اهتزاز درآمده است این وحدت است که بین امت‌های اسلامی به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا حتی در نظم نوین جهانی هم جایی ندارد و این پرچم اسلام است که برافراشته شده است، گفت: ملت مقاوم ایران از شهیدحاج قاسم سلیمانی آموختند که در برابر زورگویی و ظلم با اقتدار بایستندو یقه مستکبران را فشرده تا زمانی که خفه شوند و از کرسی قدرت به زیر بیایند.

سردار شکارچی گفت: ابر قدرت ها از جنگیدن با حماس وحشت دارند و زنان و کودکان را هدف بمباران خود قرار می‌دهند، اما این جنایات و خونریزی‌ها دوامی نخواهد داشت و پیروزی از آن فلسطین و گروه‌های مقاومت است.

سردار شکارچی ادامه داد: این منطق انقلاب اسلامی است که امروز در دستان پر قدرت مقاومت ظهور و بروز پیدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار