خبرهای داغ:

دانش‌‌آموزان ایران اسلامی با ملت فلسطین همدل هستند

فرمانده سپاه خوی گفت: دانش‌آموزان ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه خودشان را با ملت فلسطین همدل و هم‌درد می‌دانند.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۵۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی، فرمانده سپاه خوی، امروز ۱۱ آبان در همایش بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی که در خوی برگزار شد، گفت: بر کسی پوشیده نیست سقوط رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است، استیصال سران آن برای همه روشن است و خودشان نیز می‌دانند اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.

وی با بیان اینکه 13 آبان فرصتی برای دشمن‌شناسی و تحلیل مسائل روز است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی و حامیانش خودشان تلاش مذبوحانه‌ای را آغاز کرده‌اند تا از خود یک ابرقدرت در اذهان عمومی بسازند اما بر کسی پوشیده نیست این هیمنه پوشالی بوده و نخواهند توانست از سقوط جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه خوی با بیان اینکه تقابل جبهه حق با استکبار جهانی ابدی است، تصریح کرد: این اتفاقات نشان داد وقتی عزم‌ و اراده مردم همراه با اعتقاد به خداوند متعال باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند، به طور قطع ملت فلسطین هم با این عزم‌ و اعتقاد به پیروزی می‌رسند.

آقایی اضافه کرد: ملت بزرگ کشورمان همدل و همصدا با یکدیگر جنایات صورت گرفته در حق مردم فلسطین و غزه را محکوم می‌کنند و بر حمایت همیشگی از آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات اخیر در غزه تاکید دارند.

فرمانده سپاه خوی خاطرنشان کرد: نسل جدید باید از همان سنین پایین با مفاهیمی نظیر استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، ایستادگی و مقاومت آشنا شوند تا بتوانند در زمان مناسب بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و بدانند باید در کدام جبهه قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار