فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در هم شکست، گفت: در هیچ برهه‌ای به اندازه امروز رژیم جعلی اسرائیل مورد تحقیر قرار نگرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۰۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله پیش از ظهر امروز در نخستین اجلاسیه شهید «حاج اسماعیل رضایی»، شهید شاخص اصناف کشوری در سال 1402 که در تفرش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: محفل شهدا رزق و روزی است.

وی تأسی به سیره شهدا را ضامن موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: شهید مثل شمع می‌سوزد و جامعه خود را روشن می‌کند و به مثابه خون در رگ‌های اجتماع به گردش درآمده و به جامعه حیات می‌دهد. شهید از همه چیز خود می‌گذرد تا به عنوان الگو در محضر الهی قرار داشته باشد و ما به تاسی از سیره پاک شهدا راه را پیدا کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: شهدا پیرو ارزش‌های ولایی و انسانی را یکجا در وجود خود نهادینه کردند. انسان باید به جایگاهی برسد و به این کمال برسد که جز خدا کسی را نبیند. 

سردار کریمی بهترین مرگ را شهادت در راه خدا دانست و تصریح کرد: شهدا همت کردند، همتی بلند آنان با خدا معامله کردند و کسی که با خدا معامله می کند هیچ گاه شکست نمی خورد.

وی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی افزود: دشمن طی این 44 ساله انقلاب همواره به دشمنی و توطئه علیه نظام اسلامی و انقلاب اسلامی پرداخته‌اند و برای رسیدن به هدف خود همه راهکارها را در پیش گرفته از ترور و جنگ هشت ساله تحمیلی گرفته تا جنگ نرم و امروز که جنگ شناختی را علیه این ملت و انقلاب اسلامی در پیش گرفته‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان، تصریح کرد: باتوجه به جنایاتی که با چراغ سبز استکبارجهانی توسط رژیم غاصب صهیونیستی در غزه در حال وقوع است، بزرگترین اجماع جهانی در سراسر دنیا علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی شکل گرفته است، در گوشه گوشه دنیا علیه این جنایات وحشیانه و نسل‌کشی رژیم غاصب اعتراضات گسترده‌ای را شاهدیم.

سردار کریمی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و حملات اخیر حماس گفت: طی تمامی سال‌های اشغالگری رژیم صهیونیستی، در هیچ برهه‌ای به این اندازه مورد تحقیر قرار نگرفته است.

وی افزود: بایستی چهره واقعی دشمن را به جوانان نشان دهیم، امروز همچون دیگر برهه‌های انقلاب با ترسیم اهداف دشمن و نشان دادن راهکار دفاع و مقابله با نفوذ دشمن باید راه و مسیر را به ملت نشان داد.

فرمانده سپاه روح‌الله به حمایت آمریکا از نسل‌کشی اسرائیل اشاره و تصریح کرد: اسرائیل یک آمریکای کوچک است و اگر امروز شاهدیم که استکبارجهانی سراسیمه برای حمایت از رژیم جعلی اسرائیل به میدان آمده است به منظور حفظ منافع خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها