فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: ۱۳ آبان ماه سالروز تجلی اراده ها و تصمیمات بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۰۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

سرهنگ پاسدار وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش؛ ضمن گرامیداشت حماسه یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: با مطالعه اتفاقات رخ‌داده در روز ۱۳ آبان می‌توان به بخش مهمی از دلایل تحقق و وقوع انقلاب اسلامی پی برد.

وی افزود: روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به ‌یادماندنی به ثبت رسانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: جبهه کفر و استکبار می خواهند با دست اندازی به کشورهای اسلامی است به منافع شومشان برسند اما با زعامت مقام معظم رهبری و مدیریت خوب جبهه مقاومت اسلامی بحمدالله تا به حال شکست خورده و خواهند خورد.

سرهنگ هاشمی با تاکید بر اهمیت این روز بزرگ گفت: هیچ‌ یک از این سه واقعه تاریخی را نمی‌توان از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی‌تر دانست؛ چراکه هر کدام در دوره‌ وقوع تأثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به‌نحوی تغییر داده‌اند.

وی یادآور شد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی از خون پاک شهدا است و همه دانش آموزان و معلمان و مردم شریف به پاس قدرشناسی از خون پاک شهدای والامقام انشاالله حضوری چشمگیری در این روز عظیم خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات