یادواره شهدای دانش آموزی شهر اردل با محوریت شهید سید موسی حسینی زاده در مدرسه الزهرا سلام الله علیها اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل گفت:  توفیقی است که در جلسات که به اسم شهدا است دعوت شدیم و این شهدای دانش آموزی که واقعا  باید بیشتر با آنها آشنا شویم ، دانش آموزان شهید مصداق کامل ایثارند.

حجت الاسلام علی پور، افزود: مهمترین چیز برای یک انسان، جانش است که اینها با این که محصل و دانش آموز و نوجوان بودند بزرگترین ایثار را انجام دادند چون ایثار دو معنا دارد ترجیج دستوارت الهی بر هوای نفس خود و ترجیح  دیگران بر خود، شهدای به هر دو معنا ایثارگرند که هم فرمان الهی جهاد را اجرا کردند و هم جان خود را دادند که دیگر هموطنان با آرامش زندگی کنند.

وی ادامه داد: ما از شهدا بایستی درس ایثار بگریم به عنوان مثال گذشت از خشم ،گذشت و تحمل سختی به خاطر راه انداختن کار مومنی،گذشتن از آبرو به خاطر همدلی و صلح و صفا ایجادکردن،  گذشت از مال به خاطر کمک به مومنین و نیازمندان ... و اگر نیاز باشد، گذشتن از جان و شهادت به خاطر حفظ ارزشها.

حجت الاسلام علی پور، گفت: شهدای ما خصوصا شهدای دانش آموز چه معامله شیرینی با خدا کردند، رضوان الهی و بهشت را برای خود خریدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر علیه السلام شهر اردل در حاشیه این مراسم گفت:  گفت: تلاوت  قرآن، پخس سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش نماهنگ از رشادت شهدای دانش آموزی ،اهدای هدیه فرهنگی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های یادواره شهدای دانش آموزی بود.

ارسال نظرات