خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان بر عزم راسخ پارک استان سمنان در توسعه صنایع دفاعی و شرکت‌های فعال در این حوزه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۹۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

عزم راسخ پارک علم و فناوری استان سمنان در توسعه صنایع دفاعی و شرکت‌های فعال در این حوزهبه گزارش خبرنگار بسیج، رویداد هم‌رسانی نیاز‌های حوزه دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان واحد‌های فناور پارک علم و فناوری استان سمنان در سالن جلسات این پارک در شاهرود برگزار شد.
در این نشست محسن نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از حضور مهمانان مجموعه صنایع دفاع تقدیر و تشکر کرد و گفت: این سومین جلسه پارک استان سمنان با مجموعه وزارت دفاع است که نشان‌دهنده عزم راسخ پارک استان سمنان در توسعه صنایع دفاعی و شرکت‌های فعال در این حوزه است.
او با اشاره به این نکته که پارک استان سمنان در زمینه آی تی و آی سی تی دارای پتانسیل‌های فوق العاده‌ای بوده و شرکت‌های بسیار قدرتمندی در این حوزه دارد به ارائه آمار دقیقی از تعداد شرکت‌های پارک و عدد صادرات شرکت‌ها پرداخت.
او گفت: پارک استان سمنان یکی از ۵ پارک سطح یک از ۵۴ پارک علم و فناوری موجود در کشور بوده و دبیرمنطقه ۳ فناوری کشور نیز هست.
همچنین او به واگذاری اراضی پارک به شرکت‌ها، پردیس‌های تخصصی پارک به ویژه پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال، مرکز متاورس و چند شرکت بزرگ پارک اشاره کرد.
در این نشست شرکت‌های دانش بنیان به ارائه توانمندی‌ها و تخصص‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار