خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه از اختصاص ۸۵۰ میلیون ریال و به هر نفر مبلغ پنج میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۳۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رضا یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار یعقوبی گزارشی از فعالیت های انجام شده در رابطه با جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه را ارائه داد.

او در این گزارش اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۴۵ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر و ۲۵۰ جفت کفش به دانش آموزان تحت پوشش اهدا و در روزهای آینده کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش جمعاً به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال و به هر نفر مبلغ پنج میلیون ریال اختصاص خواهد یافت، همچنین تعدادی یخچال و بخاری با کمک خیرین تهیه که در هفته جاری بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او از مردم عزیز شهرستان سرخه که در همه حال مجموعه کمیته امداد را در خدمت رسانی نیازمندان یاری می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و پرسنل پرتلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه، توفیقات روزافزونشان را جهت خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار