خبرهای داغ:

بیانیه مسوول نمایندگی سپاه سرخه در محکومیت رژیم صهیونیستی

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بای ذنب قتلت ....؟

در طی وقوع رویداد اخیر، تمام دنیا شاهد بود که این رژیم منحوس در جنایتی فجیع، بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و صدها نفر از جمله کادر درمان، کودکان و زنان بی‌پناه را به شهادت رساند این حملات نشانگر دشمنی صهیونیست ها با بی گناهان و توحش دشمن اسرائیلی را بار دیگر به اثبات رسانید و گویای حجم شکست دشمن صهیونیستی است، و اینکه دشمن هیچ احترامی برای ارزش ها، قوانین و سنت ها قائل نیست.

یقیناً این اقدام وحشیانه آنان، خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و آنان را به پایان خود نزدیک‌تر و در زباله دان تاریخ خواهد ریخت. ضروری است تمامی مجامع بین‌المللی، از سکوت و انفعال احتراز ورزند و برای محکومیت صهیونیست‌های غاصب و جانی و حامیان جانی و ریاکار غربی آنها، با تمام قوا به میدان آیند و اقدامات مقتضی را انجام دهند.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ ...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار