خبرهای داغ:
حجت الاسلام عزیزی:

۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد همدان در رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» شایسته تقدیر شدند

همدان-مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه و ۴ کانون فرهنگی و هنری دیگر مساجد همدان در چهارمین رویداد فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۷۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج از همدان، حجت الاسلام علی عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه برای دومین بار در ۴ سال اخیر به عنوان کانون شایسته تقدیر در رواق فیلم در بین چند هزار کانون معرفی شود.

وی افزود: در این رویداد ملی به همراه کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه ۴ کانون  فرهنگی و هنری دیگر مساجد همدان در چهارمین رویداد فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شایسته تقدیر شدند.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان بیان کرد: در چهارمين رويداد فرهنگ و هنر بچه‌هاي مسجد کشور پس از طي فرآيند ارزيابي و بررسي آثار و گزارش‌هاي ثبت شده در سامانه بچه‌هاي مسجد در سه سطح پالايش اوليه، ارزيابي استاني و ارزيابي ملي در کشور درخشيدند.

وی گفت: پس از ارزیابی فعالیت کانون‌های مسجدی در چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد»، کانون‌های برتر این رویداد معرفی شدند.

عزیزی افزود: بنا به اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد، ۱۲۰ کانون برتر در رواق‌های دوازده‌گانه و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند، که بر اساس این گزارش در رواق فیلم کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه در شهرستان نهاوند و کانون‌های  فرهنگی هنری الزهرا (س) همدان در رواق سبک زندگی (همدلی)، کانون شهیدان فتحی همدان در رواق قرآن و عترت (نور)، کانون امام علی (ع) همدان در رواق مسجد، کانون نشاط و کانون نوسرای امیدان انقلاب همدان در  مسجد، کانون نشاط ، رتبه شایسته تقدیر را در چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد کشور» کسب کردند.

عزیزی اظهار داشت: در کشور بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که حدود ۶۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در روستاها مستقر است.

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به عنوان تنها کانون فرهنگی و هنری روستای موفق استان همدان است که به واسطه فعالیت‌های گسترده مسجدی بری دومین بار متولی در چهارمین دوره از این رویداد ملی به عنوان شایسته تقدیر در کشور دست می‌یابد.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان بیان کرد: با کمک این کانون تاکنون بیش از ۱۵ فیلم مستند کوتاه و بلند در این کانون تهیه و تولید شده و از شبکه‌های استانی و سراسری صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار