خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سعادت صفاپور:

بیش از ۱۸۰۰ نفر در مسابقات قرآنی بسیج در بهار شرکت کردند

همدان-معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار بااشاره به برگزاری مسابقات قرآنی بسیج گفت: یک هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان بهار و  ۷۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده در سطح کشور در این مسابقات در رشته‌های متنوع شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۹۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام فرزاد سعادت صفاپور در جشن «چلچراغ آیه‌ها» و آیین اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج شهرستان بهار با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد و حسینیه‌ها به پایگاه قرآنی و تشویق نوجوانان و جوانان به قرآن اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی بسیج و «چلچراغ آیه‌ها» تقریباً در جهان اسلام بی‌سابقه است و در همین راستا مسابقات قرآنی در سطح مساجد حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار شد.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نوع مسابقات در سطح شهرستان عنوان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این مسابقات و علاقه آن‌ها باعث امیدواری و انگیزه بیشتر ما برای برگزاری باشکوه‌تر و بهتر این مسابقات شده است و خوشبختانه مرحله مقدماتی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه‌ای در شهرستان برگزار شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: علاوه بر مسابقات فردی، ما مسابقات گروهی و خانوادگی هم داشته‌ایم که در سطح شهرستان ۳۵ خانواده در مسابقه شرکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کننده در شهرستان بهار و  ۷۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده در سطح کشور در این مسابقات در رشته‌های متنوع  شرکت کردند و برگزاری مسابقات به صورت فردی، گروهی و خانوادگی از نقاط قوت این دوره از مسابقات بوده است.

سعادت صفاپور تصریح کرد: امروز از نفرات برتر مرحله مقدماتی از ۴۷ نفر از برگزیدگان و نفرات اول مسابقات شهرستانی در آیین اختتامیه «چلچراغ آیه‌ها» با اهدای جوایز، تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اول هر رشته به مرحله استانی که در اوایل آبان ماه در استان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار