خبرهای داغ:

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه در ارومیه برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی سپاه شهداء آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه سپاه یادبود شهید نادر مهدوی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۷۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

سرهنگ پاسدار حسن ایمان‌فر در گفت و گو با بسیج از آذربایجان غربی، گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادبود شهید نادر مهدوی با میزبانی ارومیه در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی آمادگی جسمانی، شنا، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، دو و میدانی، پینت‌بال، فوتبال و تیراندازی را رشته‌هایی برشمرد که در آن علاقه‌مندان به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت بدنی سپاه شهداء آذربایجان غربی به برپایی مرحله استانی این مسابقات از ۳۰ مهر تا ۵ آبان اشاره کرد و گفت: نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه یافته و از ۲۵ آبان در شیراز حضور می‌یابند.

ایمان‌فر به اعزام ۲۷ نفر برای حضور در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: ۲۵ نفر ورزشکار همچنین دو نفر سرپرست و کمک‌سرپرست به این مسابقات اعزام‌ می‌شود.

وی ارتقای سطح آمادگی جسمانی کارکنان وظیفه، ترویج فرهنگ ورزش کردن، ایجاد فضای مناسب برای نشاط و همدلی، ترویج اخلاق ورزشی و پهلوانی، شناسایی نخبگان ورزشی، حمایت از قهرمانان ورزشی را اهدافی برشمرد که از این سری مسابقات دنبال می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظرات