خبرهای داغ:
بیانیه

سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی در حمایت از ملت فلسطین بیانیه صادر کرد

سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و محکوم نمودن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۰۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و محکوم نمودن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی جهان، ملت سرافراز ایران

هنرمندان و اندیشمندان متعهد کشورمان

امروز همه جهانیان خوب می دانند و به چشم می بینند که جهان در آستانه تغییرات بنیادین و سرنوشت ساز است، انسان‌ها از زیر یوغ قدرتمندان مستکبر آزاد می شوند، دوره تجاوز و اشغالگری و استعمار کهنه و نو به پایان رسیده، ملت‌های مستضعف به پا خاسته، زنجیرهای استکباری یکایک از دست و پای سیاست و اقتصاد و فرهنگ می گسلند، زورگویان را زیر پا له می کنند و این نوید یک تحول درخشان و امیدوار کننده در سراسر دنیاست که در آینده ای نزدیک در شرق و غرب عالم اتفاق می افتد و بی شک بشارتی از امامت مستضعفان است که حق تعالی در قرآن وعده داده و وعده خدا حق است.

حماسه تاریخی و شکوهمند «حماس» در عملیات طوفان الاقصی، ضربه ای تاریخی و مهلک بر پیکر پوشالی مدعیان گنبد آهنین و صهیونیست‌های تروریست و اشغالگر، وارد و یک بار دیگر ثابت کرد که وعده الهی حق است و صهیونیست‌های غاصب و کودک کش در معرض زوال هستند. فلسطینی های مظلوم اما غیرتمند با طوفان الاقصی، فصلی جدید در مقاومت آزادی بخش قدس گشودند، چنان که به دنبال این طوفان، سران رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش بیش از پیش در وحشت و وحشیت غلتیدند، بیش از پیش چهره کریه و وحشیانه خود را نشان دادند و با به کاری گیری هزاران تن بمب و سلاحهای غیرمتعارف به قتل عام اهالی مظلوم و کودکان معصوم غزه دست زدند که هنوز جنایات این وحشیان خونخوار فروکش نکرده است.

امروز رسالت همه مسلمانان و انسانهای آزاده و نیز اهالی هنر و فرهنگ و رسانه، در قبال این حماسه تاریخی و ددمنشی غیرمتعارف صهیونیستهای غاصب سنگین است؛ اهل قلم و اندیشه و هنر، وظیفه دارند تا آن حماسه های مظلوم فلسطینی و توحش سبعانه صهیونیستها و رسوایی افسانه سازان گنبد آهنین را به گوش دنیا برسانند و در تاریخ ملتهای آزاده ثبت کنند.

سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان غربی در لبیک به رهبر معظم و آزاده انقلاب اسلامی، ضمن حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و عملیات تاریخی و بی سابقه طوفان الاقصی، همه هنرمندان استان و کشور را به پشتبانی از مقاومت فلسطین فرا می خواند و باور قطعی دارد که سپیده دم آزادی فلسطین و سرگونی و محو رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است. اَلیسَ الصبحُ بقریبٍ (هود، ۸۱)

سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان غربی

مهر 1402

انتهای پیام

ارسال نظرات