خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

کودکان امروز آینده سازان فردای ایران هستند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از کودکان امروز به عنوان آینده سازان فردای ایران یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۱۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار صمیمی با کودکان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز با تاکید بر طراحی و ساخت اسباب بازی ایرانی از کودکان خواست به طور مداوم خود را درگیر بازی ها رایانه ای نکنند.

وی افزود: مربیان سخت کوش کانون اعم از مربیان فرهنگی، مربیان هنری و مربیان ادبی، در دهه های قبل از طریق قصه گویی، شعر خوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، تکه چسبانی، گفتگو های آزاد و ... توانسته اند اثرات مثبتی بر افکار کودکان و نوجوانان بگذارند.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: با تغییرات وسیعی که در محصولات فرهنکی اتفاق افتاده کودکان و نوجوانان ما تحت تاثیر بازی های رایانه ای و انیمیشن ها و کلیپ های غربی قرار گرفتن که این موضوع نشان میدهد که کانون باید تحول اساسی در برنامه های خود اعمال کند. و با این آسیب ها و شبیخون فرهنگی مقابله کند.

وی اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع اسباب بازی ، دست اندرکاران امور فرهنگی باید همت کنند تا دست یابی کودکان به اسباب بازی های مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی را فراهم سازند

ارسال نظرات