خبرهای داغ:

آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خوی برگزار شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خوی با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۴۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی امروز 18 مهر در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه خوی که در سالن اجتماعات عترت‌بوتراب این شهرستان برگزار شد، گفت: یک حقیقتی در حال حاضر اتفاق افتاده و وعده الهی محقق شده است، که تعدادی قلیل با داشتن ایمان بر تعداد کثیری که متجاوز و جنایت‌کار هستند پیروز شده‌اند.

وی امنیت پایدار را رویکرد محوری و مهم سپاه ذکر کرد و ادامه داد: سپاه و بسیج به‌صورت جهادی در همه عرصه‌ها حضور دارد و در اجرای این مأموریت‌ها هم موفق هستند ولی لازم است جدی‌تر تلاش شود تا عقب‌ماندگی‌ها با تلاش و رویکرد جهادی جبران شود.

رجبی تصریح کرد: تحول‌آفرینی و امیدآفرینی انتظارات سپاه پاسداران از فرماندهان این مجموعه ولایی است که برای موفقیت در ماموریت‌های محوله باید رویکرد جهادی را در همه مجموعه‌های اداری و فرهنگی جامعه تزریق کنند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه این مجموعه جلودار کارهای جهادی در عرصه خدمت به مردم است، ادامه داد: تقویت روحیه جهادی و انتقال آن به نسل‌ جدید یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

در پایان با قرائت حکم مسئولیت ضمن تقدیر از مجاهدتهای سردار محمدباقرعلایی فرمانده پیشین خوی وی به سمت مشاور فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی و سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی به سمت فرماندهی قرارگاه تاکتیکی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سپاه خوی منصوب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار