خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند : در طول ۴۰ سال گذشته مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم‌ترین سیاست تبلیغی دشمن بوده است.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۸۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحيم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیرجند گفت: خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش مهم‌ترین راهکار‌های دشمنان انقلاب و نظام در اجرای برنامه مأیوس کردن مردم و مسئولان از انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه امید به آینده و اجتناب از ترس و ناامیدی در خود و دیگران امروز جهاد است، گفت: امروز وظیفه امت اسلامی وحدت بخشی بین مظلومان عالم با محوریت جریان اربعین و تحقق شعار عدالت جهانی است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در طول یک سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده که با ایجاد یک فضای صمیمی بین جوانان و نوجوانان می‌توان این امید آفرینی را به جامعه تزریق کرد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: در این رابطه آموزش‌های دوران کودکی باید با هدف شناخت جریان ولایت و حاکمیت الهی و شناخت، ولی خدا در سطح جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برداشت اشتباهی که تربیت کار آموزش و پرورش است باید در جامعه اصلاح شود، گفت: مهد و جایگاه اصلی تربیت اسلامی، خانواده است که هم اکنون دشمنان زنان و دختران را هدف قرار دادند.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه در کشور زنان نیز همپای مردان فعالیت‌های اجتماعی دارند، افزود: باید اهداف و توطئه‌های دشمن به این قشر بیش از پیش آگاهی داده شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: امروز باید نسل جدید درک سیاسی بالاتر داشته باشند و فریب دروغ‌های آمریکا را در رسانه‌های مختلف در فضای مجازی نخورند.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامی داشت هفته فراجا و یاد و خاطره شهدای این حوزه گفت: تمام این عزیزان فرزندان این مملکت هستندکه در راستای رشد تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها