سردار کریمی با تبریک هفته فراجا به سبزقامتان عرصه نظم و امنیت کشور، گفت: امنیت پایدار جامعه مدیون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این نهاد است.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۴۳
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه نیروی خدوم فراجا، یاد و خاطره شهدای این نهاد را گرامی داشته و آورده است: لازمه پیشرفت هر جامعه وجود امنیت پایدار است که نیروی خدوم فراجا در کنار سایر نیروهای مسلح، همیشه و در همه حال در تأمین آن نقش مهمی را ایفا و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این نیرو نهادی برخواسته از مردم و برای مردم است، افزوده است: اکنون که توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در برهم زدن امنیت و آرامش جامعه بی حد و حصر شده، وظایف فراجا نیز پیچیده‌تر و دشوارتر شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله شهدای مدافع امنیت را سند افتخار کشور دانسته و بیان کرده است: بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و رشادت‌های بی‌دریغ این عزیزان است که خاضعانه جان در طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام اسلامی حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری و دین داری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله در این پیام افزوده است: مشارکت و نقش فراجا در مقابله با تهدیدات و برخورد قاطعانه با برهم‌زنندگان آرامش عمومی،همواره ارتقاء سطح امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است.

در پایان آمده است: اینجانب ضمن تبریک هفته فراجا به حافظان نظم و امنیت و آحاد مردم انقلابی و ولایی ، قدردانی خود را از تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان و کارکنان خدوم این مجموعه به ویژه در فرماندهی انتظامی استان مرکزی ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشید؛ توفیق روزافزون شما را از محضر خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیرکل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره)در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

ارسال نظرات
آخرین اخبار