خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان؛ دیدار و تکریم خانواده های شهید ترور حجت الاسلام عبدالکریم بخردیان و شهید علی صالح نیا در آغاز گرامی داشت هفته وحدت صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۳۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: همزمان با آغاز هفته وحدت فرماندهی و پرسنل تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی علیه السلام و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان با خانواده های معظم شهیدان بخردیان و صالح نیا دیدار و یاد خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

 

در این دیدارها حجت الاسلام ساسان نژاد گفت ؛ تکریم و دیدار با خانواده معزز شهدا تکلیف و وظیفه همه مردم و مسئولان است و هیچ گونه کم‌کاری و اهمالی در این مسیر پذیرفتنی نیست.

 

در ادامه وی به اهمیت و جایگاه شهید در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای عزیز از جان خود وخانواده گذشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم. و زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیزان از وظائف ما میباشد .

 

سردار نوشاد آبداری فرماندهی تیپ امام حسن مجتبی علیه السلام بیان نمود؛ تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت و باعث گسترش آن می شود.

 

در ادامه وی گفت شهدا از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند که عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت‌ و از خودگذشتگی آنان بوده و در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان، باعث تعمیق آن و تسری این فرهنگ در بین نسل جدید در کشور می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار