حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: جامعه مهدوی در سایه اتحاد امت اسلامی محقق می‌شود و دشمن چون برکت اتحاد را می‌داند در میان اهل سنت و شیعه اختلاف می‌اندازد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۲۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ساوه؛ حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان ساوه در مسجد جامع روستای «نورعلی‌بیک» ضمن تبریک هفته وحدت گفت: طبق آیات قرآن وحدت همراه با محور و ولایتمداری باید باشد، انقلاب اسلامی با اتحاد همه اقشار با محوریت امام خمینی( ره ) پیروز شد جنگ تحمیلی را هم با اصل ولایتمداری پیروز شدیم، ظهور هم با ولایتمداری محقق می‌شود.
وی افزود: کوتاهی ما حوزوی‌ها، صدا و سیما، آموزش و پرورش و همه دستگاه‌های فرهنگی موجب می‌شود تا دشمن در ایجاد فتنه‌ها جوانان را هدف قرار دهد تا در اغتشاشات از آن‌ها سوءاستفاده کنند، دشمن چون برکت اتحاد را می‌داند در میان اهل سنت و شیعه اختلاف می‌اندازد.

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اينکه رسیدن به هدف، صبر و تحمل می‌خواهد، بیان کرد: فراگیر شدن عشق امام حسین(ع) که الان شاهد آن هستیم می ارزد که تحریم را تحمل کنیم؛ ملت انقلابی ایران اسلامی، این سختی‌ها را تا ظهور امام زمان(عج) تحمل خواهند کر‌د، طبق روایات دنیا را آگاه می‌کنیم که برای آمدن ناجی جهان باید جلوی ظالمین ایستاد.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزود: ایران جزو ۱۰ ارتش قدرتمند جهان و در بعضی موارد جزو قدرت‌های برتر جهان است.
حجت‌الاسلام ماندگاری تصریح کرد: دفاع مقدس، استقامت و تلاش همگانی ما مصداق آیه قرآن کریم "تعاونوا علی البر ..." است که همه با اتحاد برای دفاع مقدس زحمت کشیدیم و اگر همه متحد باشیم فشار تحریم هم برداشته می‌شود.

وی با اشاره به هفته وحدت و اهمیت جهانی شدن اسلام گفت: معاون پوتین، نوه گاندی و نوه نلسون ماندلا برای دیدن عظمت اربعین آمدند، اینها نشان دهنده اثر نمایش میلیونی اربعین حتی بر روی رهبران سایر کشورها و ادیان است.
وی ادامه داد: همه اولیای الهی دعوت به خدا می‌کنند، اگر همه گروه‌های سیاسی گوش به فرمان رهبر باشند، نقشه‌های دشمن با شکست مواجه می‌شود.

ماندگاری در پایان یادآوری کرد: طبق آیات قرآن، بهترین مشتری این اتحاد و ولایتمداری خدا است بهترین پایگاه الهی همین مساجد و هیات و نظام اسلامی است که باید آباد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار