مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)

ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم

حجت الاسلام مرهونی گفت : ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولان و مردم نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۵۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛در این دیدار که مسئول نظارت و بازرسی و مسئول روابط عمومی  سپاه امام رضا (ع)نیز حضور داشتند حجت الاسلام مرهونی  گفت : ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولان و مردم نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

 ایشان اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایستادگی خانواده‌ آن‌ها، کشور ما دارای عزت و در دنیا با افتخار می‌درخشد.
وی افزود: والدین شهدا نسلی را تربیت کردند که با رشادت‌هایشان، انقلاب اسلامی را حفظ می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این ملت به برکت وجود شهدا و عظمت خانواده آن‌ها تاکنون در امنیت و آسایش بوده و ان‌شاءالله از این به بعد هم به یمن برکت خون شهدا در امنیت کامل خواهیم بود.
گفتنی است؛ ﺷﻬﻴﺪ ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ ﺑﺴﻨﺪﻩ ﻓﺮزﻧﺪ ﻋﻘﻴﻞ در ﺳﺎل ۱۳۴۸ در روﺳﺘﺎى‬ ﻧﻮکار از تواﺑﻊ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن دﺷﺘﻰ در ﺧﺎﻧﻮادﻩ اى
ﻣ ﺬهبی و از ﻣﺤﺒﺎن و‬ ﻣﺨﻠﺼﺎن اهل ﺑﻴﺖ ﻋﺼﻤﺖ و ﻃﻬﺎرت دیدﻩ ﺑﻪ ﺟﻬﺎن ﮔﺸﻮد.ﭘﺲ از‬ ﭘﺎیان تحصیلات راهنماﺋﻰ در ﺳﻦ ۱۷ ﺳﺎلگی در ﺣﺎلی که ﺳﺎل دوم‬ ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ در ﺳﻨﮕﺮ ﻣﺪرﺳﻪ ﻣﺸﻐﻮل ﺑﻪ تحصیل ﻋﻠﻢ ﺑﻮد ولی ﻗﻠﺒﺶ از‬ اﺷﺘﻴﺎق ﺣﻀﻮر در ﺟﺒﻬﻪ ﻣﻰ تپید تا اینکه در اوایل ﺳﺎل ۵۶ ﭘﺲ از‬ِ‬ ﮔﺬراﻧﺪن ﺁﻣﻮزش ﻣﻘﺪﻣﺎتی در ﭘﺎدﮔﺎن ﺷﻬﻴﺪ صدوﻗﻰ ﺑﻮﺷﻬﺮ در ﻣﻮرﺧﻪ‬ ‫۶۵/۲۰/۱ راهی ﺟﺒﻬﻪ ﺷﺪ. ﭘﺲ از ﭘﺎیان ﻣﺄﻣﻮریت ﺑﻪ ﻣﺪت ﺳﻪ ﻣﺎﻩ‬ دوﺑﺎرﻩ ﺑﻪ ﺳﻨﮕﺮ ﻣﺪرﺳﻪ ﺑﺮﮔﺸﺖ و تحصیلات ﺧﻮد را اداﻣﻪ داد. وى در ﻋﻤﻠﻴﺎت کرﺑﻼى‬ ﭼﻬﺎر در تاریخ ۶۵/۱۰/۴ ﺑﻪ ﺁرزوى دیرینه ﺧﻮد ﺷﻬﺎدت ﻧﺎﺋﻞ ﮔﺮدید.‬ ﺟﺴﺪ این ﺷﻬﻴﺪ ﭘﺲ از ١١ ﺳﺎل درتاریخ تیرﻣﺎﻩ ۷۶ ﺑﻪ ﺁﻏﻮش ﺧﺎﻧﻮادﻩ‬ ﺑﺮﮔﺸﺖ.‬

ارسال نظرات
آخرین اخبار