فرمانده سپاه کربلا:

پژوهشگاه حوزه دفاع مقدس در مازندران تشکیل شد

سردار مسلمی از تشکیل پژوهشگاه در حوزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: پنج کتاب شاخص و در سطح الف برای کنگره نوشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۱۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی دومین کنگره بزرگداشت ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران با حضور فرماندهان و سرداران شاخص استان مازندران از جمله سردار باقرزاده "رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح "، سردار کمیل کهنسال، سردار جاهد، سردار رحیمیان، سردار گرزین، سردار نانواکناری، سردار اکبرنژاد، سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا "، سردار گلعلی بابایی " از نویسندگان شاخص و مطرح ادبیات پایداری و مقاومت "، سردار ملکی " مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران " و همچنین " مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح" و همچنین جمعی از نویسندگان و برنامه سازان برجسته حوزه ایثار و شهادت در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این نشست، ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به اینکه دومین کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید مازندران در مهرماه یاآبان ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: جلسات متعددی به منظور انسجام بخشی با حضور تعداد زیادی در حوزه دفاع مقدس برگزار و شورای سیاست گذاری و اجرایی مشخص شد و شورای سیاست گذاری با مدیریت نماینده، ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۲۲ گانه، افزود:مکان کنگره شهدا در بوستان ولایت است که کار‌های اجرایی در انجا پیگیری می‌شود.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه از هر اداره کل یک نفر مسئولیت کمیته‌های مدنظر کنگره را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: یکی از کار‌های شاخصی که دراین حوزه انجام شده است، نمادسازی برای سرداران شهید است که اولین شهید سردار شهید طوسی می‌باشد که یک رویداد ملی با محوریت شهید طوسی در آبان ماه در سطح ملی با حضور سخنران ملی با محتوای با کیفیت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به ساخت فیلم سینمایی با محوریت جنگل با همکاری بنیاد روایت فتح اشاره و اضافه کرد: این فیلم با محوریت شهید طوسی تولید می شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه ساخت فیلم دیگری با محوریت شهید شیرودی شروع شده و فیلمبرداری آن در حال انجام است، گفت: سریالی در موضوع جنگل با سیما فیلم در دست بررسی است که این سریال هم ساخته شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به تهیه و تدوین کتاب هم اشاره کرد و گفت: خیلی از کار‌ها و عملیات‌های لشکر خط شکن و ویژه ۲۵ کربلا  نوشته نشده است.  

سردار مسلمی به تشکیل پژوهشگاه در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:مکان مرکز پژوهشی دفاع مقدس با شهرداری ساری هماهنگ شده است .

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سهم هر شهرداری تهیه ۲ کتاب دفاع مقدس است، گفت:با این کار میتوان شهدای شاخص هر شهرستان را مشخص کرد.

به گفته سردار مسلمی پنج کتاب شاخص و در سطح الف برای کنگره نوشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار