مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح درگفتگو با بسیج:

فیلم «جنگل» با روایت مقابله لشکر ۲۵ کربلا با منافقین تولید می‌شود

مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح گفت: فیلم جنگل چهره منافقین را به خوبی تصویر می‌کشد و تلاش فوق العاده جانفشانی و ایثار بچه‌های لشکر ۲۵ کربلا را برای مقابله با منافقان روایت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۰۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی دومین کنگره بزرگداشت ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران با حضور فرماندهان و سرداران شاخص استان مازندران از جمله سردار باقرزاده "رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح "، سردار کمیل کهنسال، سردار جاهد، سردار رحیمیان، سردار گرزین، سردار نانواکناری، سردار اکبرنژاد، سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا "، سردار گلعلی بابایی " از نویسندگان شاخص و مطرح ادبیات پایداری و مقاومت "، سردار ملکی " مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران " و همچنین " مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح" و همچنین جمعی از نویسندگان و برنامه سازان برجسته حوزه ایثار و شهادت در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

فیلم «جنگل» با روایت ماجرای مقابله لشکر ۲۵ کربلا با منافقین تولید می‌شود

سید محمد حسینی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به تهیه فیلم سینمایی با همکاری کنگره شهدای مازندران با نام جنگل گفت: این فیلم به ماجرای منافقین در جنگل‌های شمال می‌پردازد و قصه بسیار ملتهب و جذابی دارد.

مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح با بیان اینکه فیلم دارای جاذبه‌هایی برای مخاطب است، افزود: این فیلم چهره منافقین را به خوبی تصویر می‌کشد و تلاش فوق العاده جانفشانی و ایثار بچه‌های لشکر ۲۵ کربلا را برای مقابله با منافقان روایت می‌کند.

حسینی با عنوان اینکه تلاش بچه‌های لشکر ۲۵ کربلا سبب شد از یک خطر بزرگ جلوگیری شود، افزود: ماجرای جنگل بسیار جالب است که می‌تواند سرفصل بسیاری از فیلم‌ها و تولیدات باشد.

مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح با بیان  اینکه فیلمنامه تاحدودی آماده شده است، به جلسه با رزمندگان حماسه جنگل اشاره کرد و گفت: حسین لطیفی کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد و می‌توانیم نوید فیلم متفاوت و جذاب را برای مخاطب بدهیم.

حسینی خاطرنشان کرد تلاش می‌کنیم تا فیلم را به جشنواره فجر امسال برسانیم و امیدواریم این فیلم مقدمه‌ای برای معرفی لشکر ۲۵ کربلا و شخصیت‌های مهم این لشکر نظیر شهید طوسی و شهید بصیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار