خبرهای داغ:
امیرعباس مهراد گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب، تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، افسران و کارگران، رزمندگان با اخلاص و با صفای دفاع مقدس در مقابل جنگ اقتصادی با آمریکا هستند و در واقع ایستادگی تولیدکنندگان در مقابل حمله به اقتصاد از بزرگترین جهادهاست. 
کد خبر: ۹۵۴۲۷۱۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

 

قزوین_ امیرعباس مهراد در حاشیه برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس شرکت سایپا شیشه گفت؛

باید در سنگر تولید به فتح قله های موفقیت در زمینه های افزایش تولید، افزایش کیفیت محصولات، توسعه سبد محصولات نائل شویم. 

 

 قزوین_ امیرعباس مهراد معاون اجرایی شرکت سایپا شیشه در حاشیه مراسم هفته دفاع مقدس شرکت سایپا در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم، شهدای امنیت و تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه آفرینی های ملت ایران است. 

وی گفت: بزرگترین درس دفاع مقدس، درس ایثار، شهادت طلبی، ولایت پذیری و خودباوری است و آنچه طی هشت سال دفاع مقدس ثابت شده ایمان، اعتقاد و خودباوری و تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی و منابع موجود جهت دستیابی به اهداف بود.

معاون اجرایی شرکت سایپا شیشه افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را افسران و کارگران را رزمندگان با اخلاص و با صفای دفاع مقدس در مقابل جنگ اقتصادی با آمریکا خواند و گفت: در واقع ایستادگی تولیدکنندگان در مقابل حمله به اقتصاد جهاد و از بزرگترین جهادهاست. 

مهراد یادآور شد: با توجه به جنگ ترکیبی که دشمنان به راه انداخت در این برهه زمانی، تولیدکنندگان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری می توانند در جبهه تولید، ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

امیرعباس مهراد در ادامه عنوان کرد: شرکت سایپا شیشه به عنوان یکی از برندهای معتبر تولیدکننده شیشه های ایمنی خودرو با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و دستورات مدیرعامل محترم گروه سایپا، توانسته است با تکیه بر سرمایه های انسانی، دانش مهندسی، خودباوری، تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان این شرکت و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک، در سنگر تولید به فتح قله های موفقیت در زمینه های افزایش تولید، افزایش کیفیت محصولات، توسعه سبد محصولات نائل شود. 

وی در پایان گفت: قطعاً این آغاز راه می باشد و در راستای خوداتکائی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صنعت خودروسازی کشور گام های بلندتری برداشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار