فرمانده سپاه ثارالله در یادواره شهدای صنعت مس کرمان؛

صدور مقاومت ما به تمام دنیا مهمترین نگرانی دشمن

سردار نظری تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین نگرانی‌های دشمن و آمریکا این است که ما مقاومت را به تمام دنیا صادر کردیم و پوشالی بودن قدرت آمریکا قابل مشاهده است
کد خبر: ۹۵۴۲۳۶۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه با حضور فرمانده سپاه ثارالله، نماینده رفسنجان و انار در مجلس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان رفستجان در مجموعه فرهنگی هنری شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: دشمن راه نفوذ به ایران اسلامی و براندازی آن را بیان روایت‌های غلط و پاشیدن بذر ناامیدی در نسل جوان انقلابی و اسلامی انتخاب کرده و از پشت به جوانان خنجر می‌زند.

 

این مقام مسئول تصریح کر: این راه دشمن به‌دلیل کم‌کاری برخی مسوولان صورت گرفته است، در اردوهای راهیان پیشرفت بازدیدهایی که نسل جوان از دستاوردهای صنعتی در استان کرمان مانند مس، گل‌گهر، ماشین‌سازی بم و مس باهنر داشتند باور نمی‌کردند که ایران دارای تجهیزات گسترده و عظمت بزرگی است و بازدیدهای نسل جوان از این حوزه باید بیشتر شود.

 

سردار نظری با تاکید بر اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در حال ایجاد عملیات روانی بر روی اذهان و ادراکات نسل جوان ایران است، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی همه کارهای اقتصادی و تولیدی در زمینه صنایع و معادن و نظامی را خودمان انجام می‌دهیم و مهندسی معکوس اتفاق افتاده اما برای نسل آینده ساز این انقلاب و نظام باید تبیین شود که ما با تحریم ها و تهدیدها و نیز مشکلات غرب و شرق امروز یکی از کشورهای توانمند در عرصه‌های نانو، پزشکی، هسته ای، بیوتکنولوژی و غیره هستیم.

 

وی با تاکید بر بازگوکردن برخی از معارف و جزئیات جنگ برای نسل جوان افزود: این غفلت و کوتاهی به‌جا مانده از سال‌های قبل جبران شود.

 

سردار نظری تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین نگرانی‌های دشمن و آمریکا این است که ما مقاومت را به تمام دنیا صادر کردیم و پوشالی بودن قدرت آمریکا قابل مشاهده است و دیگر ابرقدرت دنیا محسوب نمی‌شود.

وی دلیل دست برنداشتن آمریکا از دشمنی‌ها را توسعه مقاومت در دنیا توسط ایران دانست و اضافه کرد: تا زمانی ایران زنده است آمریکا رو به زوال و‌نابودی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار