به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد

برگزاری استاژ فنی رزمی کاران تربیت بدنی حوزه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه امامت تبریز

تبریز - آزمون ارتقای کمربند رزمی کاران تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران حوزه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه امامت تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۸۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران حوزه ۱۵ برادران خبر داد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت کنگره شهدای استان، استاژ فنی رشته کیک بوکسینگ برای رزمی کاران پایگاه شهید خدایی این حوزه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ممتاز با اجرای آیتم های متنوع آزمون آمادگی جسمانی ، فایتینگ با کیسه بوکس و ... در رده های سنی مختلف برگزار شد.

 مربی باشگاه فرهنگی ورزشی ممتاز در این مراسم خلاصه ای از گزارش عملکرد باشگاه و فعالیت های ورزشکاران بسیجی را به حاضران در مراسم ارائه کرد و درخواست حمایت بیشتر ورزش بسیج از رشته های رزمی و ورزشکاران بسیجی شد.

حسن وحیدی افزود: متاسفانه مسائل مالی همچنان دغدغه اکثر ورزشکاران و مجموعه های فرهنگی ورزشی در محلات پایین شهر است و امیدوارم با روند حمایت های خوب ورزش بسیج این مشکلات رفع شود.

 فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه امامت تبریز نیز با تشکر از همکاری باشگاه ممتاز با بدنه بسیج ، فعالیت های ورزشی بسیجیان پایگاه شهید خدایی را ستود و از زحمات فرمانده آن پایگاه قدردانی کرد.

سیاوش مردی افزود: امکانات خوبی برای پایگاه های مقاومت تهیه شده و این وسایل به زودی تحویل تربیت بدنی پایگاه ها خواهد شد.

 رئیس کانون بسیج ورزشکاران کلانشهر تبریز نیز در ادامه با قدردانی از فعالیت های فرهنگی ورزشی باشگاه رزمی ممتاز ، از جذب ورزشکاران به بدنه بسیج و همکاری پایگاه های بسیج با باشگاه های محله شان را نقطه قوت فعالیت های فرهنگی ورزشی برای ترویج ورزش در سطح جامعه دانست.

سیامک نریمانی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در برنامه های ورزشی بسیج ، به مقوله اخلاق و منش جوانمردی در ورزش بسیج پرداخت و بیان کرد: بهترین امر به معروف در سطح جامعه دعوت به ورزش است و این پایگاه با فعالیت های تربیتی توانسته ورزشکارانی که قاری و حافظ جزء کلام الله مجید هستند را تربيت کند و با همت مضاعف و طلب مدد از  حضرت علی ابن ابیطالب(ع) چندین مقام قهرمانی استانی و کشوری به دست آورد.

مسئول پایگاه استعدادیابی معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا از دیگر مدعوین این مراسم، با ابراز خوشنودی از فعالیت های این مجموعه از سطح پایه ، گفت: هیئت انجمن های ورزش های رزمی تربیت بدنی سپاه استان میزبان مسابقات رزمی منطقه شمال غرب است و امیدوارم رزمی کاران بسیجی پایگاه شهید خدایی با شرکت در این مسابقات و کسب عناوین برتر بدرخشند.

هادی سلطانی افزود: استعدادیابی ، جذب ، آموزش و اعزام به مسابقات در سطوح مختلف از اهم اقدامات پایگاه های استعدادیابی تربیت بدنی سپاه عاشورا است و قهرمانان بسیاری را در بخش هنرهای رزمی به ویژه در رشته های کاراته ، ورزش های رزمی ، ووشو ، کنگ فو و جودو پرورش داده و معرفی کرده است.

برگزاری استاژ فنی رزمی کاران تربیت بدنی حوزه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه امامت تبریز

در پایان این مراسم احکام ارتقای کمربند رزمی کارانی که آزمون را با موفقیت به پایان رسانده بودند اهدا و از مربیان و حامیان ورزش رزمی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار