خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۱۱۲۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شیروان با حضورسرهنگ دارابی فرمانده سپاه شیروان،حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه،فرماندارو سایر مسئولین و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج شیروان؛ حجت الاسلام سجادی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در این همایش گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان در ایام سالگرد اغتشاشات با حضور انقلابی خود ثابت کردند همچنان پای کار اسلام و انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام سجادی افزود: ولایت فقیه اولین رکن جامعه و مملکت ماست و خیلی از کشورها در آرزوی چنین رهبری هستند.چراکه کشتی انقلاب را به سلامت در مقابل هجمه های گسترده استکبار حفظ کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان ادامه داد: درزمان دفاع مقدس وقتی امام خمینی(ره) هل من ناصر گفت خیلی از جوانان و نوجوانان ما لبیک گفتند و رفتند و به آرزوی خود که شهادت باشد رسیدند.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای ما سند این انقلاب هستند افزود:مدافعان حرم به تبعیت از این عزیزان دفاع مقدس رفتند و خانواده و فرزندان خود را ترک کردند برای سربازی در راه امام امت.

در ادامه همایش مذکور حاضرین جلسه به صورت زنده به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان جهاد و شهادت گوش جان سپردند.

در پایان هم از تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شیروان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها