خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چاراویماق:

رشادت های دوران دفاع مقدس موتور محرکه نظام

تبریز - فرمانده سپاه چاراویماق گفت: همه از خود گذشتگی های دوران دفاع مقدس می تواند یک موتور محرک قوی برای حرکت نظام جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی  مهدی حسین زاده  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته چاراویماق، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده، عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است.

وی با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس اظهار کرد: آموزه های دینی بوده است که رزمندگان با آن جنگ و دفاع مقدس را به شکل بی‌نظیری اداره کردند و ارزش دفاع مقدس و انباشته های ما و آن چیزی که امروز ملت ایران را سربلند در دنیا نمایش می دهد در واقع نگاه عرفانی به این آموزه های دینی است.
 
 حسین زاده ادامه داد: ایالات متحده امریکا پس از شکست در دوران دفاع مقدس همواره در مقابل نگاه انقلابی ملت ایران قرار داشته و سعی کرده است در مقابل ما بایستد و آن چیزی که امروز ما را در مقابل آمریکا مصون می دارد حفظ این نگاه انقلابی و دینی است.
 
وی همچنین با اشاره به سخنان امام(ره) در مورد بسیج خاطرنشان کرد: بسیج جهان اسلام هم اکنون شکل گرفته و از تمام نقاط جهان از افغانستان تا سوریه و لبنان در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادگی می کند.
 
حسین زاده همچنین با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا از جمله جعل اخبار و تحریم ها و فشارهای اقتصادی با هدف برهم زدن اذهان عمومی و ناامید کردن ملت شریف ایران از تفکر انقلابی و دینی است.
 
حسین زاده افزود: راه‌ حل مقابله با این اقدامات اتحاد، ایمان به خداوند و توجه به راهنمایی های رهبر انقلاب و آموزه های دینی است.
 
فرمانده سپاه چاراویماق در پایان مراسم از مردم خواست تا با جهاد و از خودگذشتگی و توجه به آموزه های دینی و خط‌مشی شهدای دفاع مقدس همواره به سوی تعالی و موفقیت پیش بروند و انتظار امروز شهدا از ملت ایران ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.
ارسال نظرات