خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه موقت شاهرود به ایجاد جنگ ترکیبی، شناختی و فضاسازی کاذب توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: این همه فساد که از طریق امپراطوری فضای مجازی شکل می‌گیرد ساخته آمریکا و رژیم کودک‌کش است.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۲۶
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

تلاش دشمنان در ایجاد جنگ ترکیبی، شناختی و فضاسازی کاذببه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: برخی افراد عقیده دارند جنگ و خشونت در مقابل صلح است که در فرهنگ دینی ما این معنا جایگاهی ندارد.
او با بیان اینکه هرچه در عالم آفرینش و در دین اسلام به آن توصیه شده، صلح و مسالمت آمیزی است، ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم به صلح و سازش توصیه کرده و جنگ مورد تنفر قرار گرفته است.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه جهاد غیر از جنگ است، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ آیه در قرآن درباره جهاد نازل شده که در راستای دفاع از خدا، دین، اصول و ارزش‌ها است.
او به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروزه بر اساس تحلیل‌های سیاسی حوادث و فتنه‌هایی در سطح جهان، منطقه به ویژه غرب آسیا در حال وقوع است که این فتنه‌ها در راستای بحران‌سازی در منطقه توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها طرح‌ریزی شده است.
نظری با بیان اینکه نسل چهارم داعش در مرز بین کشور‌های سوریه و عراق شکل گرفته است، افزود: این گروه ۶۰ هزار نفری بنام «الهول» با هدایت صهیونیست و آمریکایی‌ها فعال شده است.
امام جمعه موقت شاهرود به ایجاد جنگ ترکیبی، شناختی و فضاسازی کاذب توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: این همه فساد که از طریق امپراطوری فضای مجازی شکل می‌گیرد ساخته آمریکا و رژیم کودک‌کش است.
او به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: توجه دادن به نقشه کلان دشمن در جهت سوریه‌سازی، ایران و برهم زدن وحدت و امنیت ملی از جمله محور‌های این دیدار بود.
نظری ادامه داد: پرهیز از هر نوع اقدام و غفلت که موجب خوشحالی دشمن شود از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب بود.
او تصریح کرد: کنار گذاشتن تمامی اختلافات مذهبی، سیاسی، گروهی و قومی در جایی که پای منافع ملی در میان باشد، امری ضروری است.
امام جمعه موقت شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود به ۳۰ صفر روز هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) پنج گام اساسی را تا قیامت برداشتند، گام نخست انقلاب اسلامی در شهر مکه جایی که در آنجا کفر و شرک بود، برداشته شد.
نظری ادامه داد: پس از هجرت به مدینه پیامبر اکرم (ص)، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی را پایه‌گذاری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار