مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: یک دستاورد بزرگ سیاسی، فرهنگی و فکری برای جهان اسلام است که غرب و ارزش‌های غربی و سکولار را به طور جدی به چالش می‌کشد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۲۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

حجت‌الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه با بیان اینکه پیاده روی اربعین یک رزمایش جهانی است، گفت: همان‌طور که امام خمینی(ره) برای فراموش نشدن مسئله فلسطین، آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند، اربعین امام حسین(ع) نیز نباید فراموش شود، زیرا امام حسن عسکری(ع) زیارت اربعین امام حسین(ع) را یکی از ۵ نشانه مؤمن خواندند.

وی افزود: در این چند سال هم راهپیمایی اربعین شکوه بی‌نظیری پیدا کرده است و در قالب شعار "حب الحسین یجمعنا" همه انسان‌های آزاده و موحد اعم از مسلمانان و غیر مسلمان حول محور دوستی و عشق امام حسین(ع) در کنار هم جمع می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: این جمعیت میلیونی بالاترین ظرفیت علیه استکبار، صهیونیسم و نظام سلطه است که می‌تواند نمایشگر قدرت نرم اسلام و خنثی‌کننده مجموعه سیاست‌های اسلام‌هراسانه غربی‌ها باشد.

حجت‌الاسلام محمدی جهانی شدن راهپیمایی اربعین را یک دستاورد بزرگ سیاسی، فرهنگی و فکری برای جهان اسلام دانست و گفت: این گردهمایی جهانی، غرب و ارزش‌های غربی و سکولار را به طور جدی به چالش می‌کشد و جبهه مقاومت و مستضعفین جهان را در مقابل جبهه مستکبران روزبه‌روز تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این عشق و این زیارت همه را با هم متحد می‌کند؛ عشق به حسین قلب‌ها و هدف آنها را یکی کرده است و آن هم، جلب رضایت امام حسین(ع) است. زیباترین تصاویر را از اخلاقیات نیکو و برادری و دوستی در این پیاده‌روی شاهدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار