خبرهای داغ:
سرهنگ مظاهری خبر داد

راهیابی ۴ تیم از دانش‌آموزان استان همدان به مرحله کشوری مسابقه لیگ علمی بین المللی پایا

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان از راهیابی چهار تیم از دانش‌آموزان استان همدان در مسابقه لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۵۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

سرهنگ کاظم مظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: چهار تیم از دانش آموزان استان همدان در مسابقه لیگ علمی پایا به مرحله کشوری  راه پیدا کردند.

وی افزود: دو تیم از دانش‌آموزان پسر از مدرسه علامه حلی ۱ ناحیه ۱ همدان از پایه دهم و نهم در رشته علوم پایه از حوزه شهید ترک و دو تیم از دانش‌آموزان دختر از مدرسه فرزانگان ۱ در رشته پژوهشی از حوزه شهیده گروسیان در مهرماه با دانش آموزان منتخب سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: این مسابقه هرسال  در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود که امسال ۵۴۰ تیم در مرحله مقدماتی حضور داشتند که ۲۳۳ تیم به مرحله نیم نهایی راه یافتند و در نهایت چهار تیم موفق شدند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امید است شاهد کسب رتبه برتر و مدال توسط این عزیزان باشیم، تصریح کرد: دانش‌آموزان رشته پژوهشی سال گذشته موفق به کسب مدال و مقام سوم کشوری شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات