خبرهای داغ:
بدرلو خبر داد

برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان بسیجی دختر بهار

همدان-مسئول فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار از برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای با محوریت فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی برای بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر بسیجی بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

فاطمه بدرلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، با بیان اینکه مهارت افزایی در زمینه سواد رسانه‌ای بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: امروزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی با همه ابعاد زندگی مردم عجین شده است و برای همین، دانش و مهارت‌هایی را که به حضور آگاهانه در این فضا کمک می‌کند، باید به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه سواد رسانه‌ای باعث افزایش اطلاعات دانش آموزان در خصوص رسانه می‌شود، افزود:‌ هم اکنون برخی از دانش‌آموزان بدون آگاهی و هدف به فضای مجازی اعتیاد پیدا کرده‌اند و در راستای آگاهی‌بخشی و استفاده صحیح از فضای مجازی سلسله کارگاه‌ آموزشی سواد رسانه‌ای با محوریت بررسی فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی با حضور استاد سعید دانش یار مدرس سواد رسانه‌ای برای بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی دختر شهرستان بهار برگزار شد.

مسؤل فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی شهرستان بهار بیان کرد: در این کارگاه آموزشی ضمن بررسی فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، نکاتی در این راستا بیان شد و همچنین در حاشیه این کارگاه‌های آموزشی برخی از مادران دانش آموزان نیز از کلاس آموزشی بهره‌مند شدند.

وی گفت: سلسله کارگاه آموزشی با استقبال پرشور دانش آموزان بسیجی مواجه شد و با پرسش و پاسخ و گفتگوی صمیمانه دانش آموزان بسیجی همراه بود.

بدرلو عنوان کرد: این سلسله کارگاه آموزشی به همت اداره ورزش و جوانان استان همدان با همکاری موسسه مردم نهاد فناوران جوان سیمینه و واحد فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی شهرستان بهار و حوزات مقاومت بسیج خواهران شهرستان بهار برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار