خبرهای داغ:
فیض الهی در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی معلمان در تابستان/ ۶۰ کلاس در بهار نیاز به تخریب و بازسازی دارند

همدان-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: در راستای توانمندسازی معلمان دوره‌های آموزشی ویژه معلمان در تابستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۳۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

حسین فیض الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: با توجه به جلسه قبل اعضای هیئت اندیشه ورز حوزه شهید روحی، یکی از دغدغه‌مندی و مطالبه دانش آموزان بسیجی بحث عدم به روز بودن اطلاعات برخی از معلمان با تدریس روش قدیمی بود که در راستای توانمندسازی معلمان دوره‌های آموزشی ویژه معلمان در تابستان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین کلاس‌های جبران و تثبیت یادگیری در ۱۱۰ کلاس در شهرستان توسط معلمان جهادگر در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: همچنين مورد دوم مطرح شده توسط اعضا وجود کتاب‌های قدیمی و کمبود کتب آموزشی در برخی از کتابخانه‌های مدارس بود که در این راستا نیز در آستانه سال تحصیلی جدید هر ساله اداره کل آموزش و پرورش استان واحد فرهنگی و هنری تعدادی کتاب برای مطالعه دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس توزیع می‌کنند، که در سال جاری نیز توزیع کتب آموزشی را در سطح مدارس خواهیم داشت و کتاب‌های جدید را جایگزین کتاب های قدیمی خواهیم کرد.

وی به مطالبه سوم اعضای هیئت اندیشه ورز حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی که وجود یکی از مدارس قدیمی و عدم حضور معلم تاریخ به صورت ثابت در این مدرسه بود، اشاره و عنوان کرد: در برخی مدارس شهری و روستایی به دلیل فرسوده بودن مدارس، نیاز به تخریب و بازسازی است.

فیض الهی ادامه داد: در شهرستان بهار ۶۰ کلاس نیاز به تخریب و بازسازی دارند و در برخی از روستاها و شهرها نیز به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و احداث واحدهای آموزشی جدید هستیم و همچنین با توجه به کمبود شدید معلم تلاش می‌کنیم که در آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم باقی نماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار