خبرهای داغ:
اجاق‌پور  خبر داد

حضور ۲۰ دانش‌آموز دختر در اردوی جهادی بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان

همدان-فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان گفت: اردوی جهادی بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان به مدت ۱۰ روز با حضور ۲۰ دانش‌آموز دختر در آموزشگاه شهیده خوانساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

اعظم اجاق‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: اردو‌های طرح هجرت سه بسیج دانش‌آموزی هر ساله با حضور دانش آموزان دختر بسیجی ناحیه دو همدان در تابستان با هدف مرمت و زیباسازی مدارس در سطح کشور به همت بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اردو‌های جهادی طرح هجرت سه دانش آموزی کسب تجربه است، افزود: دانش آموزان طی تابستان علاوه بر اینکه اوقات فراغت خود را در محل سالمی می‌گذرانند در مدارس آموزش‌های مهارتی می‌بینند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان با اشاره به اینکه تمرین کار گروهی، ایثار، گذشت، اخلاص از اهداف اردو‌های جهادی طرح هجرت سه است، گفت: دانش آموزان در ایام فراغت به خصوص تابستان با حضور در اردو‌های جهادی می‌توانند دوستان جدیدی پیدا کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت‌های جهادی ابراز کرد: اردوی جهادی بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان به مدت ۱۰ روز با حضور ۲۰ دانش‌آموز دختر در آموزشگاه شهیده خوانساری برگزار شد.

اجاق‌پور با بیان اینکه بسیج در مأموریت‌های مختلف و بعد از بلایای طبیعی همیشه به دنبال آبادانی بوده است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بسیجی در اردوی طرح هجرت سه در قالب طرح شهید عجمیان با رنگ آمیزی و زیبا سازی مدرسه کم‌برخوردار محیط آموزشی را برای شروع سالتحصیلی جدید آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار