خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از اهدای تخت و خواب کودک به همت بسیجیان محله اسلامی و ارسال دارو ویژه اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۳۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه اربعین سیدالشهدا (ع) و در جهت اقدام جهادی در برپایی موکب های عزاداری در مسیر کربلای معلی، جمع آوری دارو و ارسال به مناطق مرزی به همت گروه جهادی برادران شهید مجتبی سبوحی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و گروه جهادی خواهران شهید محمد تقی پیوندی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: داروها با یاری جهادگران بسیجی با هدف یاری رساندن به مراکز درمانی در مسیر پیاده روی اربعین انجام و خوشبختانه داروها جمع آوری و به مراکز مربوطه تحویل داده شد.

او افزود: در راستای بزرگداشت ماه صفر و در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره و زیارت عاشورا همراه با مداحی و سخنرانی در مسجد جمعه برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) با اشاره به برپایی حلقات نوجوانه های صالحین گفت: حلقه جوانان شهید حسین سماوی و کلاس قرآن ویژه حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی و کلاس سواد رسانه ای با حضور علی اکبر مونسان با همکاری پایگاه خواهران و برادران در مسجد برگزار شد.

عربی با اشاره به نظافت مسجد توسط نوجوانان جهادی و گروه جهادی شهید مجتبی سبوحی گفت: در راستای اجرای طرح فدک در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، دو عدد وام توسط صندوق کارگشایی ولایت مسجد جمعه به بسیجیان اهدا شد.

او تصریح کرد: اهدای یک دست کمد و تختخواب بچه به خانواده کم برخوردار محله با همت گروه جهادی برادران شهید مجتبی سبوحی و گروه جهادی خواهران شهید محمد تقی پیوندی از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها